Positiv test på 3+0 m billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.014 visninger
15 svar
6 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen, som har prøvet, at få en positiv graviditetstest 3+0? Jeg testede imorges, og har fået en svag ekstra streg. Er det ik bare meget tidligt? Og ja, ved godt, at man ikke må teste allerede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Og kan i overhovedet se noget? 

Anmeld

3. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

nej jeg kan ikke se noget, og jeg har aldrig testet så tidligt , jeg er altid gået 1 dag over tid , så har testet 4+0 og 4+1  

Anmeld

3. juni 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg kan ikke se andet en test stregen desværre. Vent til om en uge, hvor du har testdag. Selv en positiv test på nuværende tidspunkt kan desværre være en BIO, derfor det anbefales at vente til testdag. Er klar over, at det kan være hamrende svært at vente. for, at den er der om en uge

Anmeld

3. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Er der nogen, som har prøvet, at få en positiv graviditetstest 3+0? Jeg testede imorges, og har fået en svag ekstra streg. Er det ik bare meget tidligt? Og ja, ved godt, at man ikke må teste allerede 

Jeg kan se tre streger udover kontrolstregen

Jeg stemmer i med de andre, vent lige et par dage eller 5 også prøv igen

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

3 streger? Det var mange 

Har været igang med pb i 2 år og har 4 bioer bag mig, så kender noget til det hele  

Men lige lidt hjælper erfaringen mig, når jeg skal teste  

Kan godt se, at det er lidt svært, at se på billedet her. 

Jeg må teste igen mandag.

Anmeld

3. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

3 streger? Det var mange 

Har været igang med pb i 2 år og har 4 bioer bag mig, så kender noget til det hele  

Men lige lidt hjælper erfaringen mig, når jeg skal teste  

Kan godt se, at det er lidt svært, at se på billedet her. 

Jeg må teste igen mandag.

Ja de forvirrer også mig kender alt til at vente på de berømte streger....jeg for den er der denne gang for dig(altså umiddelbart ville jeg jo tro, at tre streger er bedre end ingen streg)

Anmeld

3. juni 2013

CrisS

Jeg kan godt ane en ekstra streg.
Men som de andre siger så vent til testdag, og forhåbentlig er den blevet tydeligere

Anmeld

3. juni 2013

Lotus86

Jeg kan sagtens se en meget svar nr. 2 streg, men altså, som nævnt, så kan man jo ikke vide om det ender i en bio, så selvom der formentlig er noget, så er det jo ikke en garanti for, at det bliver der, men jeg krydser da fingre

Anmeld

3. juni 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg kan muligvis godt ane en meget svag streg.
Jeg har én gang prøvet at teste positiv 3+1, men da jeg nåede hen til omkring forventet menstruation blev stregen meget svagere og på dagen for forventet mens fik jeg min menstruation. Det var så en biokemisk graviditet, hvilket der jo er risiko for, når der testes så tidligt. for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.