Har jeres børn sandaler, t-shirts, shorts og sådan på i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
14 svar
1 synes godt om
3. juni 2013

lycly

Synes det er så svært når temperaturen er som den er i dag. Der er varmt i solen men møg koldt i skyggen - og vinden er kølig.
Min datter har lange bukser, langærmet t-shirt og gummisko på, men hvad har jeres på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Clisolka

LuLy skriver:

Synes det er så svært når temperaturen er som den er i dag. Der er varmt i solen men møg koldt i skyggen - og vinden er kølig.
Min datter har lange bukser, langærmet t-shirt og gummisko på, men hvad har jeres på??

Det samme 

Anmeld

3. juni 2013

Louise H.

Min datter har lange leggins på, kortærmet body, kortærmet tunika, cardigan, strømper og sandaler på

Anmeld

3. juni 2013

Nadia&Daniel

LuLy skriver:

Laura har strømperbukser, kjole (kort ærmer), undertrøje og gummisko. Og så en tynd strik ved siden af.

Anmeld

3. juni 2013

gonefishing

LuLy skriver:

Leggins, T-shirt og sandaler. Men hun har så en langærmet liggende i Vuggestuen som de kan give hende på hvis hun er kold.
Synes selv den er svær med shorts, især da de leger meget udenfor, og så det med bare ben. Derfor bruger jeg leggins, dem man også få 3/4

Anmeld

3. juni 2013

Bshizzle

Den store har lange bukser på, Tshirt og en ekstra trøje hvis han fryser - samt kondi sko

Den lille har.. Lange bukser, kortærmet body samt tynd trøje på + alm sko. ( han sover til middag i strømpebukser ).

Anmeld

3. juni 2013

MariaKyedDK

LuLy skriver:

min søn har også, lange bukser + lang t-chirt og gummisko på idag  

Anmeld

3. juni 2013

Moma

Åh jeg synes, det er SÅ svært for tiden. Jeg synes aldrig vejrudsigten hodler, og så er det køligt om morgenen.

Vores dreng på snart 4 år er blevet sendt af sted med sandaler i tasken og i lange bukser og langærmet bluse. Så han storsveder da i dag. Har shorts og kortærmet liggende, men tror ikke han får skiftet.

Anmeld

3. juni 2013

Maja_4000

Det samme

Anmeld

3. juni 2013

Happiness

Lukas har en langærmet body, lange bukser og gummisko på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.