Anbefal en pung - evt vis mig din :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
14 svar
6 synes godt om
3. juni 2013

Laulund87

Jeg skal have en ny pung, en god én!

Mit budget er 5-600 kr og det må gerne være en med farver/blomster måske. Er ikke til det kedelige Der SKAL være lynlås i.

Nogen der kan anbefale noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

gonefishing

Laulund87 skriver:

Mit budget er 5-600 kr og det må gerne være en med farver/blomster måske. Er ikke til det kedelige Der SKAL være lynlås i.

Oilily! den skal jeg ha næste gang... Hvis ikke det bliver en Mumi pung fra min nye veninde, der starter en mumi butik op!!!

Anmeld

3. juni 2013

Laulund87

Flodkilling skriver:

Oilily! den skal jeg ha næste gang... Hvis ikke det bliver en Mumi pung fra min nye veninde, der starter en mumi butik op!!!

Jeg har haft en Oliliy pung, så det vil jeg ikke igen. Men godt bud for de er rigtig fine

Mumibutik hvorhenne? Elsker Mumi!

Anmeld

3. juni 2013

Koen.

Jeg har fra DKNY, ikke såfestlig men elsker den

Anmeld

3. juni 2013

gonefishing

Laulund87 skriver:

Jeg har haft en Oliliy pung, så det vil jeg ikke igen. Men godt bud for de er rigtig fine

Mumibutik hvorhenne? Elsker Mumi!

Jamen det er på nettet og fra UK, godt nok (men ingen told). Hun elsker børnetøj fra Skandinavien, så det er en online butik med børnetøj og mumi - lidt sjovt

Ved ikke om jeg må linke til butikken, men ellers hedder den funky Little people hvis du søger på nettet.

Om noget tid får hun en hel masse mumi hjem: håndlæder, service, mumihuset, puslespil osv. osv.

Anmeld

3. juni 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Jeg har fra DKNY, ikke såfestlig men elsker den

Ja det mærke har jeg også kigget på. Det er da kvalitet, selvom det ikke er så spraglende

Har været i Neye flere gange, men finder ikke rigtig noget. Vil helst ikke købe over nettet, men det kan være jeg ender med det.

Anmeld

3. juni 2013

Laulund87

Flodkilling skriver:

Jamen det er på nettet og fra UK, godt nok (men ingen told). Hun elsker børnetøj fra Skandinavien, så det er en online butik med børnetøj og mumi - lidt sjovt

Ved ikke om jeg må linke til butikken, men ellers hedder den funky Little people hvis du søger på nettet.

Om noget tid får hun en hel masse mumi hjem: håndlæder, service, mumihuset, puslespil osv. osv.

Fedt! Det må jeg lige kigge på, tak

Anmeld

3. juni 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

e

Ja det mærke har jeg også kigget på. Det er da kvalitet, selvom det ikke er så spraglende

Har været i Neye flere gange, men finder ikke rigtig noget. Vil helst ikke købe over nettet, men det kan være jeg ender med det.

De er nemlig rigtig fine men altså ellers er jeg sikker på fætter br har nogle med gang i

Anmeld

3. juni 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

De er nemlig rigtig fine men altså ellers er jeg sikker på fætter br har nogle med gang i

Du er så funny!

Anmeld

3. juni 2013

Karla

Laulund87 skriver:

Octopus er rigtig glad for min!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.