Får jeg ny iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Stemmen i navigation virker ikke, knappen i toppen virker ikke, og den går ud i tide og utide.
Nogen der har prøvet noget lignende? Tror i jeg får en ny?

Har købt hos 3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Stemmen i navigation virker ikke, knappen i toppen virker ikke, og den går ud i tide og utide.

Har købt hos 3..

Du skal nok have den til rep først. Hvis de ikke kan lave det og hvis din garanti stadig er gyldig får du en ny, hvis ikke er det bare ærgerligt, så ved jeg så ikke om du har forsikring osv der kan dække den.. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Du skal nok have den til rep først. Hvis de ikke kan lave det og hvis din garanti stadig er gyldig får du en ny, hvis ikke er det bare ærgerligt, så ved jeg så ikke om du har forsikring osv der kan dække den.. 

Det er en iphone 5, så der er stadig garanti på.. Den er jo ikke så gammel. Der var bare nogle der havde oplevet det samme, hvor de fik en ny. Og det var kun den knap..

Gider bare ikke en dårlig lånetelefon

Anmeld

3. juni 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Det er en iphone 5, så der er stadig garanti på.. Den er jo ikke så gammel. Der var bare nogle der havde oplevet det samme, hvor de fik en ny. Og det var kun den knap..

Gider bare ikke en dårlig lånetelefon

Tror også, at det kommer an på om de skønner, om det er selvforskyldt eller ej. Men! Jeg gik ombyttet min iPhone 5, da der var fejl på skærmen men skulle vente i 5 dage, da de skulle sende den ind på værkstedet.

Anmeld

3. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Har købt hos 3..

Som udgangspunkt får du ikke en ny, hvis 3 overholder loven, så har de 2 reparationsforsøg, formentligt tager det 14 dage pr. gang (hvis det bliver nødvendigt, og du har ikke krav på en lånetelefon i mellemtiden).
Hvis det ikke lykkes at reparere telefonen, kan man enten give dig en ny telefon eller lade handlen gå tilbage, men kender ikke 3's politik på det område.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.