Hjælp til tatovering i vikingestyle ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

Dorthe1986

Hej piger

Sagen er den at jeg så gerne vil have en tatovering med min søns navn stavet i runer. Han hedder Emil og det ser således her ud:

Jeg havde i første omgang blot tænkt mig kun at få skrevet runerne med tynd streg... men er begyndt at tænke om der skal mere ved. Men hvad det skal være ved jeg ikke helt... Selvfølgelig holdt i vikinge-tema

Jeg har tænkt at den skal være placeres på det øverste af underarmen, altså tættest mod albueleddet. Og altså på indersiden af underarmen... Ej, giver det overhovedet mening? Altså således at den skal kunne dækkes af en trekvart-ærmet bluse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Dorthe1986

Slet ingen?

Anmeld

3. juni 2013

mariamiss6

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Sagen er den at jeg så gerne vil have en tatovering med min søns navn stavet i runer. Han hedder Emil og det ser således her ud:

Jeg havde i første omgang blot tænkt mig kun at få skrevet runerne med tynd streg... men er begyndt at tænke om der skal mere ved. Men hvad det skal være ved jeg ikke helt... Selvfølgelig holdt i vikinge-tema

Jeg har tænkt at den skal være placeres på det øverste af underarmen, altså tættest mod albueleddet. Og altså på indersiden af underarmen... Ej, giver det overhovedet mening? Altså således at den skal kunne dækkes af en trekvart-ærmet bluse

http://www.dotworktattoo.dk/

Hvorfor vikingestil?

By the way, dotwork er ÆGTE vikingestil, og det gør absolut ikke mere ondt end med en maskine.

Anmeld

3. juni 2013

Dorthe1986

mariamiss6 skriver:

http://www.dotworktattoo.dk/

Hvorfor vikingestil?

By the way, dotwork er ÆGTE vikingestil, og det gør absolut ikke mere ondt end med en maskine.

Tusind tak for linket det er jo helt vildt fedt

Fordi jeg har en stor interesse i vores vikingehistorie. Det drager mig rigtig meget :-)

Anmeld

3. juni 2013

mariamiss6

Dorthe1986 skriver:

Fordi jeg har en stor interesse i vores vikingehistorie. Det drager mig rigtig meget :-)

Okay. Tænkte bare om du måske var inde i vikingemiljøet.....

Anmeld

3. juni 2013

mariamiss6

Dorthe1986 skriver:

Anmeld

4. juni 2013

Dorthe1986

mariamiss6 skriver:

Doh 

Dog ikke. Ikke endnu i hvert fald. Jeg kender ikke rigtig nogen, det er det, så har ikke hørt så meget om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.