Ville i ringe til sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

Chraz

Hej peeps

Sagen er den at jeg har nogle seneproblemer i mit håndled og for en måned siden fik jeg et skud binyrebakhormon på sygehuset og lægen sagde jeg ville få en ny tid til om 2 måneder og havde sprøjten ikke hjulpet skulle jeg nok opereres.

Det er nu en måned siden som sagt og jeg har intet hørt. Mit håndled knaser og gør stadig ondt så jeg tror en operation er nødvendigt. Men skal jeg ringe til sygehuset og bede om en tid eller skal eg have en ny henvisning fra min egen læge? 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Lykke:)

Chraz skriver:

Hej peeps

Sagen er den at jeg har nogle seneproblemer i mit håndled og for en måned siden fik jeg et skud binyrebakhormon på sygehuset og lægen sagde jeg ville få en ny tid til om 2 måneder og havde sprøjten ikke hjulpet skulle jeg nok opereres.

Det er nu en måned siden som sagt og jeg har intet hørt. Mit håndled knaser og gør stadig ondt så jeg tror en operation er nødvendigt. Men skal jeg ringe til sygehuset og bede om en tid eller skal eg have en ny henvisning fra min egen læge? 

knus

Tror du skal igennem lægen først, men prøv og ring og snak med dem

Anmeld

3. juni 2013

gonefishing

Chraz skriver:

Hej peeps

knus

Ville nok gå gennem lægen, nu da der ikke er gået 2 måneder.

Anmeld

3. juni 2013

Chraz

Okay tak for svar

Anmeld

3. juni 2013

Rockertand

Hej peeps

knus

Du skal ringe til lægen, der gav dig injektionen og spørge, om du er afsluttet, eller om du skal have en ny vurdering mhp. operation.
Hvis du ikke er afsluttet, er der ingen grund til at få en ny henvisning.

Anmeld

3. juni 2013

Chraz

Rockertand skriver:

Du skal ringe til lægen, der gav dig injektionen og spørge, om du er afsluttet, eller om du skal have en ny vurdering mhp. operation.
Hvis du ikke er afsluttet, er der ingen grund til at få en ny henvisning.

jeg kan ikke huske hvad hun hed. Men hun sagde jeg ville få en ny tid til at se hvordan det stod til, og hvis mit håndled var gået iorden kunne jeg bare aflyse tiden igen. Har bare ikke fået en ny tid endnu. Derfor jeg er kommet i tvivl.

Anmeld

3. juni 2013

Moma

jeg kan ikke huske hvad hun hed. Men hun sagde jeg ville få en ny tid til at se hvordan det stod til, og hvis mit håndled var gået iorden kunne jeg bare aflyse tiden igen. Har bare ikke fået en ny tid endnu. Derfor jeg er kommet i tvivl.

Måske de har glemt dig? Skulle du ikke have haft tiden med det samme?

Jeg ville ringe til sygehuset og spørge ind til det. Så kan de altid henvise til egen læge.

Anmeld

3. juni 2013

Chraz

Moma skriver:

Måske de har glemt dig? Skulle du ikke have haft tiden med det samme?

Jeg ville ringe til sygehuset og spørge ind til det. Så kan de altid henvise til egen læge.

ja det kan godt tænkes. Må lige ringe og høre på min næste fridag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.