Kort og enkelt spørgssmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvis du havde noget med en, eller prøvede at få det til at fungere ved at tage det stille og roligt og se tiden af, skrev hvor højt han elskede dig, og skrev dejlige beskeder, men så pludselig stoppede med at kontakte dig op til flere dage..
Hvad ville du så opfatte det som?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

charlottekri

Hm, det kommer an på hvor engageret du har været... Har du også taget initiativ til ar skrive engang imellem? For hvis ikke, tænker jeg at han måske er blevet træt af at åbne sig og ikke rigtig få noget igen... Og så venter på at du tager næste skridt?

men jeg er jo selvfølgelig ikke inde i sagen 

Håber at du finder ud af det

knus charlotte

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

SkrSkreHm, det kommer an på hvor engageret du har været... Har du også taget initiativ til ar skrive engang imellem? For hvis ikke, tænker jeg at han måske er blevet træt af at åbne sig og ikke rigtig få noget igen... Og så venter på at du tager næste skridt?

men jeg er jo selvfølgelig ikke inde i sagen 

Håber at du finder ud af det

knus charlotte

Skrev til ham sidst for omkring 5 dage siden, siden da har der slet ingen kontakt været...

Tak

Anmeld

3. juni 2013

charlottekri

Anonym skriver:

Skrev til ham sidst for omkring 5 dage siden, siden da har der slet ingen kontakt været...

Tak

Har du prøvet at ringe til ham, for det kan jo være at hans Tlf er i udu.. Om ikke andet finder du da måske ud af hvad der foregår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.