Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en cyklus på 49 dage, er denne gang på cd 52 uden mens og positiv test. Hvad vil i anbefale som hjælp til at få min cyklus kortet ned??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Manna skriver: Hej, jeg har været til zoneterapi 4 gange nu og fået styr på en cyklus, der var blevet uregelmæssig. Det kunne jo være zoneterapi kunne hjælpe dig også. mvh. Manna
Hej, jeg har været til zoneterapi 4 gange nu og fået styr på en cyklus, der var blevet uregelmæssig. Det kunne jo være zoneterapi kunne hjælpe dig også. mvh. Manna
Jeg er faktisk startet til det, men har kun været afsted en gang og det har så åbenbart ikke gjort nogen ændring. Sku først kontakte hende og aftale tid igen når mens dukkede op.. Havde læst mig frem til at det sku være godt
Fruskruk200 skriver: Jeg er faktisk startet til det, men har kun været afsted en gang og det har så åbenbart ikke gjort nogen ændring. Sku først kontakte hende og aftale tid igen når mens dukkede op.. Havde læst mig frem til at det sku være godt
Op?
Gele Royal. Det virkede i hvert fald for mig, kortede min cyklus ned fra 45 dage til 28.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128