Nøj hvor er jeg træt af at være single.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
9 svar
6 synes godt om
2. juni 2013

Mutti2

Jeg vil starte med at ligge ud, og sige at dette indlæg har INTET at gøre med at jeg er træt af at være enlig mor  Elsker min datter og nyder vores liv sammen..... Når det så er sagt:

NØØØØØJ hvor er jeg træt af at være single.

I denne mdr. er det 7 år siden jeg modtog skillesmisse papirene, efter et skrækkeligt forløb. Og dermed er det altså 7½ år siden jeg kunne prale med at være i et fast forhold.

Jeg har set et par fyrer, nogle år tilbage. Men ikke noget fast, og ikke noget der var nogen fremtid i. Og hvor kan det mærkes. Min selvtillid er ikke hvad den har været, da jeg mangler den der bekræftelse man får fra opmærksomheden fra det modsatte køn. Og jeg er til tider virkelig ensom.

Det er så slemt at jeg kan finde på at spole tilbage for igen og igen at se intense filmkys, bare for at få en lille rus ud af at se den nærhed imellem 2 mennesker der "elsker" hinanden.

Jeg har gentagene gange, forsøgt mig på datingsider.... men har svært ved at overbevise mig selv om at folk derinde er reelle og vil mig det bedste. Så jeg har endnu ikke været på en date med en fyr derinde fra.

For pokker hvor vil jeg bare gerne finde en at dele livet med. Og en der kan behandle mig med respekt og gengælde den kærlighed jeg har at give

Har i nogle råd derude i skønne kvinder (og mænd)!?

Knus P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Mamalou

Spring ud i netdating-livet. Det kan ikke skade at prøve. For fortjener at finde en af dele livet med! Hvad har du at miste?

Jeg er selv singlemom, men har kun været det i et års tid og jeg vil, som dig, også rigtig gerne fine en at dele live med, men først når tiden er rigtig. 

Held og lykke

Vh. Louise

Anmeld

3. juni 2013

-Sigrid-

Jeg tror at fyre som sidder på nettet er lige så reele og "desperate" som dig. Min far fandt sin kæreste på nettet, og de er rigtig glade.

Du styre jo selv hvor langt det går på nettet, og bare det at skrive med en kan være bekræftigende. Og når du skriver online kan du kigge på hvad han skriver, det er nok "nemmere" at få reele svar ud af ham, for han kan ikke snakke udenom ved at nusse eller noget.

Mit forhold til min mand startede med at vi gik i klasse sammen, men skrev sammen heletiden og blev meget tætte på den måde 

Anmeld

3. juni 2013

kesuh

Nu har jeg snart selv gået i et år og jeg HADER at være single, det passer ikke ind i min livsstil Ikke efter et forhold på 7 år, så virker det så forkert!

Jeg har benyttet mig af netdating, det er der så kommet et par sjove oplevelser ud af, men det har også kun været halvhjertet pga mit studie har taget en masse tid.

Uanset hvad, så husk når du netdater.. Jeg kan ikke lade være, men  mange skal have det at vide

Hvis du har smartphone eller bare computer, så anvend skype til, at holde kontakten til folk du møder på nettet, fordi ikke alle forstår de ikke skal ringe og skrive efter at man har sagt NEJ!

Skype: Intet tlf nr, du kan blokere personerne og slette dem igen, du kan ringe gratis og skrive gratis. Ip-telefoni er en god ting

Tlf: Tlf, sms, koster afhængig af abonnement, ikke alle tlf kan blokere opkald eller sms

Anmeld

3. juni 2013

Dorthe1986

Netdating er sådan set fint nok Men har et par gode råd til dig, skulle du få modet til at prøve det af.

Først og fremmest, så prøv at skriv sammen i et stykke tid først. Det kan give en god indikation af hvor interesseret han er og hvor reel han er. Det er svært over længere tid at holde styr på løgne og sådan. Desuden hvis han er interesseret i at skrive med dig over et længere stykke tid, så viser det jo også at han er oprigtigt interesseret.

Der vil altid være de typer, der går efter p** og patter, men de er nemme at sortere fra. Du kan altid blokere, dem du finder ubehagelige. Og oftest vil deres intention allerede vise sig i en af de første beskeder.

Ofte kan man mærke om en fyr er en potentiel kæreste allerede mens man skriver sammen, du ved hvis der er en god ping-pong og man fornemmer samme humor osv. Selvfølgelig er der ingen garantier og der er selvfølgelig forskel på skrift og ansigt til ansigt. Derfor er det anbefalelsesværdigt at prøve at snakke i telefon sammen inden man mødes. Så har man også hørt hans stemme (og bliver så ikke chokeret, hvis man mødes i virkeligheden og det viser sig at være en ren fistel-stemme ) Men samtidig kan man også fornemme om den kemi, der er på skrift også er der, når man ikke længere sidder bag en skærm og har tid til at tænke over hvad man skriver

Og ja, selvfølgelig, hvis i beslutter at mødes så gør det et offentligt, neutralt sted

Anmeld

3. juni 2013

Dorthe1986

kesuh skriver:

Nu har jeg snart selv gået i et år og jeg HADER at være single, det passer ikke ind i min livsstil Ikke efter et forhold på 7 år, så virker det så forkert!

Jeg har benyttet mig af netdating, det er der så kommet et par sjove oplevelser ud af, men det har også kun været halvhjertet pga mit studie har taget en masse tid.

Uanset hvad, så husk når du netdater.. Jeg kan ikke lade være, men  mange skal have det at vide

Hvis du har smartphone eller bare computer, så anvend skype til, at holde kontakten til folk du møder på nettet, fordi ikke alle forstår de ikke skal ringe og skrive efter at man har sagt NEJ!

Skype: Intet tlf nr, du kan blokere personerne og slette dem igen, du kan ringe gratis og skrive gratis. Ip-telefoni er en god ting

Tlf: Tlf, sms, koster afhængig af abonnement, ikke alle tlf kan blokere opkald eller sms

Rigtig godt råd Der er sgu ikke noget mere træls end en, der ikke forstår et nej og bliver ved med at ringe og skrive....

Anmeld

3. juni 2013

kesuh

Rigtig godt råd Der er sgu ikke noget mere træls end en, der ikke forstår et nej og bliver ved med at ringe og skrive....

Li præcis.. At have en "stalker" der ringer og skriver sms til en i 2 måneder, selv efter at have udpenslet det rimelig kraftigt, ikke forstår et nej.. Det er ikke fedt

Jeg svarede dog aldrig på noget af det.

Anyway nu skal vi ikke skræmme hende væk fra netdating

Til Trådstarter

^-- Det var ihvertfald en negativ oplevelse, men dog endnu en lærerig ting til bogen.

Der er ikke andet end at sige god jagt og sørg for at få sorteret
"fis´karlene" fra 

Anmeld

9. juli 2013

Babyklar.nu

Hej.

Jeg har måske lige hvad i leder efter! Jeg har startet en ny datingside ( www.babyklar.nu ) for folk der søger kærligheden og gerne vil have børn. Jeg har selv i flere omgang været frustreret over almindelig dating. Prøv at tjekke siden ud. Den er gratis til den 31. august.

Mvh. Manu

Anmeld

9. juli 2013

Troldemommi

Jeg fandt min mand på nettet, til august er det 8 år siden og nu er vi gift og venter nr 2 barn, så bare hop ud i det, der er masser af mennesker som søger kærligheden på nettet og som finder the one and only 

Monica

Anmeld

9. juli 2013

Den lykkelige

Putte-mor skriver:

Jeg vil starte med at ligge ud, og sige at dette indlæg har INTET at gøre med at jeg er træt af at være enlig mor  Elsker min datter og nyder vores liv sammen..... Når det så er sagt:

NØØØØØJ hvor er jeg træt af at være single.

I denne mdr. er det 7 år siden jeg modtog skillesmisse papirene, efter et skrækkeligt forløb. Og dermed er det altså 7½ år siden jeg kunne prale med at være i et fast forhold.

Jeg har set et par fyrer, nogle år tilbage. Men ikke noget fast, og ikke noget der var nogen fremtid i. Og hvor kan det mærkes. Min selvtillid er ikke hvad den har været, da jeg mangler den der bekræftelse man får fra opmærksomheden fra det modsatte køn. Og jeg er til tider virkelig ensom.

Det er så slemt at jeg kan finde på at spole tilbage for igen og igen at se intense filmkys, bare for at få en lille rus ud af at se den nærhed imellem 2 mennesker der "elsker" hinanden.

Jeg har gentagene gange, forsøgt mig på datingsider.... men har svært ved at overbevise mig selv om at folk derinde er reelle og vil mig det bedste. Så jeg har endnu ikke været på en date med en fyr derinde fra.

For pokker hvor vil jeg bare gerne finde en at dele livet med. Og en der kan behandle mig med respekt og gengælde den kærlighed jeg har at give

Har i nogle råd derude i skønne kvinder (og mænd)!?

Knus P

Jeg synes du skal prøve dating. Så længe du selv er realistisk omkring det, skriver/beskriver ærligt hvem du er osv så skal det nok gå.. jeg mødte min forlovede gennem dating.. vi har været sammen 5 år.. mødte også min tidligere og det varede 7 år.. så der er virkelig søde og reelle fyre..
Jeg synes virkelig du skal gøre det!  Pøj pøj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.