Bio-olie? Virker det på ar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2013

Lauras mor

Ja som overskriften sir: nogle erfaringer med at bruge bio-olie på ar? Virker det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

gokkelok

Jeg tror ikke på det, da ar ligger i underhuden, og der skal meget til før, olier eller andet kan trænge derned. 

Måske det kan gøre ar lidt pænere, men det kan E-vitamin salve også

Anmeld

2. juni 2013

Mutti2

Lauras mor skriver:

Ja som overskriften sir: nogle erfaringer med at bruge bio-olie på ar? Virker det?

Jeg har ikke prøvet det....

Men jeg ved at man på apoteket kan købe noget plaster der hedder Mepiform, som skulle hjælpe til at mindske ar. Og det er uanset hvor "gammelt" aret er.

Min datter fik et ar i januar, lige på hagen, har overvejet at købe det til hende, så hun kan sove med det. Men vil lige se hvor synligt aret reelt bliver, da jeg synes det stadig ændre sig.

Snak evt. med apotekeren om det. De har helt styr på hvordan Mepiform virker.

knus

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Lauras mor skriver:

Altså jeg har mange ar (: Både i ansigtet, på mine ben og så fra ks.

Helingen og udseendet afhænger meget af hvor på kroppen arret sidder - i mit lårben og hofte ligner det grisesting! Og de er ikke så pæne, men jeg ligger aldrig selv mærke til dem.
Dem i ansigtet, er syet af en tandlæge og er nærmest usynlige - mit ks er simpelthen blevet så flot.

Det eneste jeg gjorde på ben og ansigt var faktor 50, for at undgå det i ansigtet skulle blive lilla. Men ks har jeg bare vasket med babyolie når jeg var i bad. Ellers har jeg aldrig gjort noget for det.

Det er også hvilke sting / clips de bruger, hvem der gør det, hvor på kroppen og hvilken hud der er. Så jeg er 110 % på, at intet hjælper på at gøre dem pænere. Men at smøre huden eller oliere, skader ikke (:

(Undskyld det lange "bredde" svar) (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.