Fleksjob - ledighedsydelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
9 svar
1 synes godt om
2. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg gik direkte fra barsel til mit første fleksjob - de overholdte så ikke reglerne, og det var ikke muligt at blive der. Men hvad er ledighedsydelsen på? Af kr.?

Hvis man er gravid, hvordan så mht. barsel og ledighedsydelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Kløver

Hvad mener du, altså jeg får flex ledighedsydelse og får man også under barsel, den ligger på 15.000 et eller andet tror det 15.337 kr før skat ( jeg får ca 10.500 udbetalt )

Anmeld

2. juni 2013

JustMe

Maja84 skriver:

Hvad mener du, altså jeg får flex ledighedsydelse og får man også under barsel, den ligger på 15.000 et eller andet tror det 15.337 kr før skat ( jeg får ca 10.500 udbetalt )

Varierer den ydelse, eller er den fast?

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Dit svar var super! ;-) tak.

Jeg blev godkendt til fleksjob i starten af min barsel nemlig, og fandt selv et job 2 mdr inden barslen sluttede. Så derfor aner jeg intet om det :-)

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

De nye 2013 satser, hedder 3.645,- pr. uge - fandt jeg lige. Og det er maksimum.

Så det afhænger nok af hvad man ellers har tjent. Men aner ikke hvordan de regner den ud. :/

Anmeld

3. juni 2013

Kløver

JustMe skriver:

Den ligger fast, med mindre du får et flexjob den ændres ikke, barsel eller ej

Anmeld

3. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Dit svar var super! ;-) tak.

Jeg blev godkendt til fleksjob i starten af min barsel nemlig, og fandt selv et job 2 mdr inden barslen sluttede. Så derfor aner jeg intet om det :-)

Jeg har endnu ikke været i job på flex, og er kun på flex endnu da regler for FP er lavet om tillykke med jobbet

Anmeld

3. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

De nye 2013 satser, hedder 3.645,- pr. uge - fandt jeg lige. Og det er maksimum.

Så det afhænger nok af hvad man ellers har tjent. Men aner ikke hvordan de regner den ud. :/

Vi fik at vide på kursus at det ændrer sig så man får 89% af tror det var højeste dagpengesats, det var noget med at jeg inden får 93% og at derfor vil jeg måske falde et par hundrede kr udbetalt, mere er det ikke, og det nu er en fast sats alle får er man i flexjob ændres intet før man får nyt arbejde der kan man regne lønnen ud via en hjemmeside, kan ik huske hvad det hedder men kan finde papirerne hvor det står på, i morgen

Anmeld

5. juni 2013

JustMe

Maja84 skriver:

Vi fik at vide på kursus at det ændrer sig så man får 89% af tror det var højeste dagpengesats, det var noget med at jeg inden får 93% og at derfor vil jeg måske falde et par hundrede kr udbetalt, mere er det ikke, og det nu er en fast sats alle får er man i flexjob ændres intet før man får nyt arbejde der kan man regne lønnen ud via en hjemmeside, kan ik huske hvad det hedder men kan finde papirerne hvor det står på, i morgen

Jeg vil rigtig gerne have linket til hjemmesiden, hvis du har den

Anmeld

5. juni 2013

Kløver

JustMe skriver:

Jeg vil rigtig gerne have linket til hjemmesiden, hvis du har den

http://www.gigtforeningen.dk/et+godt+liv+med+gigt/ arbejde/fleksjob/beregn+din+l%C3%B8n

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.