Clearblue Digital Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. juni 2013

Helloo

Hvordan fungere de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Minforevigt

Ved at vise om du har ægløsning?

Anmeld

2. juni 2013

Helloo

Minforevigt skriver:

Ved at vise om du har ægløsning?

Ja ka læse mig frem til den skulle vise de 2 mest frugtbare dage.

Og det forstår jeg ikke hvordan 

Anmeld

2. juni 2013

Kløver

Ligesom de alm

Der følger selve testen med, den elektroniske del, og så 7 testpinde

Når man tester, tager man en pind ud af foiliepakken, stikker ind i testen, og der kommer en test i displayet. Så tager du hætten af og stikker den sugende del ned i urinen, i tror det er 10 sek, så tager man den op, sætter hætten på, efter kort tid blinker testen i displayet, indtil resultatet kommer frem. Kommer en Tom cirkel er den negativ, positiv ved en smiley(førhen kom en kugle i højreside af cirklen som skulle forestille et æg) når man er færdig vises resultet ca 3-5 min kan ikke huske præcist. Når man tager testpinden ud igen ved at klikke på den lyserøde knap, så pinden skubbes ud, vises resultatet igen og den er klar til ny test. Man må ikke skubbe pinden ud før tid man kan ikke regne med de to streger på pinden, kun det digitale resultat

Anmeld

2. juni 2013

Kløver

Ligesom de alm

Der følger selve testen med, den elektroniske del, og så 7 testpinde

Når man tester, tager man en pind ud af foiliepakken, stikker ind i testen, og der kommer en test i displayet. Så tager du hætten af og stikker den sugende del ned i urinen, i tror det er 10 sek, så tager man den op, sætter hætten på, efter kort tid blinker testen i displayet, indtil resultatet kommer frem. Kommer en Tom cirkel er den negativ, positiv ved en smiley(førhen kom en kugle i højreside af cirklen som skulle forestille et æg) når man er færdig vises resultet ca 3-5 min kan ikke huske præcist. Når man tager testpinden ud igen ved at klikke på den lyserøde knap, så pinden skubbes ud, vises resultatet igen og den er klar til ny test. Man må ikke skubbe pinden ud før tid man kan ikke regne med de to streger på pinden, kun det digitale resultat

Anmeld

2. juni 2013

Kløver

Louise6551 skriver:

Ja ka læse mig frem til den skulle vise de 2 mest frugtbare dage.

Og det forstår jeg ikke hvordan 

Det er fordi at den registrerer lh stigningen som kommer op til ægløsningen, og derfor er de mest frugtbarere dage samme dag man tester positiv og dagen efter, da sædcellerne så får bedst mulige forhold for at nå ægget på det rigtige tidspunkt

Anmeld

2. juni 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Det er fordi at den registrerer lh stigningen som kommer op til ægløsningen, og derfor er de mest frugtbarere dage samme dag man tester positiv og dagen efter, da sædcellerne så får bedst mulige forhold for at nå ægget på det rigtige tidspunkt

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.