Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ser du nogle positive test her ?
De to som hænger sammen er taget samme dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise6551 skriver: Ser du nogle positive test her ? De to som hænger sammen er taget samme dag
De ser nu alle ret positive ud synes jeg
Altså, jeg har lige dryppet mit øje, så ser ikke sååå vanvittigt godt, men umiddelbart ser jeg da to streger på dem allesammen, ved ikke om det er det stribede papir, der snyder....
Så jeg håber, andre kigger med, hi hi
Øvøv piger
BigHope13 skriver: Kan se der står LH på så går ud fra det er æl test. Jeg synes ikke der nogen af dem som er positive endnu. Men de sidste ser noget tidligere ud så mon ikke det kommer i løbet af de næste dage.
Kan se der står LH på så går ud fra det er æl test. Jeg synes ikke der nogen af dem som er positive endnu. Men de sidste ser noget tidligere ud så mon ikke det kommer i løbet af de næste dage.
Krydser fingre. Synes det fingre helt vildt
Louise6551 skriver: Krydser fingre. Synes det fingre helt vildt
fingre - svingre
Leonora skriver: Ingen af dem er positive da test stregen skal være mere eller lige så tydelig som kontrol stregen. Men den sidste kunne godt tyde på at dit LH hormon er på vej op da den er markant mere tydelig end de andre Håber snart den er der og husk at have sex alligevel da man aldrig kan vide om der alligevel sker noget. Jeg blev gravid helt uden for min normale cyklus Knus Louise
Ingen af dem er positive da test stregen skal være mere eller lige så tydelig som kontrol stregen. Men den sidste kunne godt tyde på at dit LH hormon er på vej op da den er markant mere tydelig end de andre Håber snart den er der og husk at have sex alligevel da man aldrig kan vide om der alligevel sker noget. Jeg blev gravid helt uden for min normale cyklus Knus Louise
Tusind tak for svar. Krydser virkelig. Og ja vi "øver" videre
Knuss
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128