opdate : "i am dead!!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
2 svar
10 synes godt om
2. juni 2013

AnneMaria

Hej piger!!!

ja jeg elsker klorin fra den dag idag.

Her er rådet, hvis i kommer i den samme situation som mig:

Jeg tog en gammel tandbørste, og ren klorin og skrubbede på livet løs på pletterne og passede rigtig godt på at de ikke kom på de sorte ærmer. har helt rundt i mine stakkels hænder..!!!

og er lige blevet færdig nu... og.............DE ER VÆK!!! den er som ny! Har skyllet den af og smidt den en gang mere i vaskemaskinen, så den dufter dejlig !!

nævnte det for min mand nu da pletterne var væk... og vi grinede sammen. Så tror måske ikke det ville ha været så slemt at fortælle ham sandheden alligevel.

tak for alle jeres råd og gode ord - i er super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

MortilElias2010

AnneMaria skriver:

Hej piger!!!

ja jeg elsker klorin fra den dag idag.

Her er rådet, hvis i kommer i den samme situation som mig:

Jeg tog en gammel tandbørste, og ren klorin og skrubbede på livet løs på pletterne og passede rigtig godt på at de ikke kom på de sorte ærmer. har helt rundt i mine stakkels hænder..!!!

og er lige blevet færdig nu... og.............DE ER VÆK!!! den er som ny! Har skyllet den af og smidt den en gang mere i vaskemaskinen, så den dufter dejlig !!

nævnte det for min mand nu da pletterne var væk... og vi grinede sammen. Så tror måske ikke det ville ha været så slemt at fortælle ham sandheden alligevel.

tak for alle jeres råd og gode ord - i er super

Pyh hva?  Godt I fandt ud af det 

Anmeld

2. juni 2013

AnneMaria

MortilElias2010 skriver:

Pyh hva?  Godt I fandt ud af det 

ja det var satme dejlig at der var noget der virkede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.