oprenset sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2013

Anonym trådstarter

Jer der er i behandling grundet nedsat sædkvalitet, fik i lavet en oprenset sædprøve for at finde ud af hvilken behandling i skulle igennem. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jer der er i behandling grundet nedsat sædkvalitet, fik i lavet en oprenset sædprøve for at finde ud af hvilken behandling i skulle igennem. ?

Nej vi afleverede 2 prøver ikke oprenset - fik konstateret at den var nedsat og henvist til insemination.. Først derefter afleverede vi en prøve som blev oprenset

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Nej vi afleverede 2 prøver ikke oprenset - fik konstateret at den var nedsat og henvist til insemination.. Først derefter afleverede vi en prøve som blev oprenset

Vi har også afleveret 2 prøver der begge viste moderat nedsat. Nu vil de også have en oprenset. synes det er mange. Men det er nok for at tilbyde den bedst mulige behandling.

Anmeld

2. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Vi har også afleveret 2 prøver der begge viste moderat nedsat. Nu vil de også have en oprenset. synes det er mange. Men det er nok for at tilbyde den bedst mulige behandling.

Det er det helt sikkert.. Offentlige klinikker inseminerer nemlig ikke hvis der er under 2 mio oprenset ..

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er det helt sikkert.. Offentlige klinikker inseminerer nemlig ikke hvis der er under 2 mio oprenset ..

Jeg synes bare det ville være utroligt når nu han havde 14 mio pr ml og 7 ml at der ikke skulle være 3 mio som de siger der skal være til IUI, som er gode.

Hvor nedsat var din mands? - du skal self kun svare hvis du har lyst

Anmeld

2. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg synes bare det ville være utroligt når nu han havde 14 mio pr ml og 7 ml at der ikke skulle være 3 mio som de siger der skal være til IUI, som er gode.

Hvor nedsat var din mands? - du skal self kun svare hvis du har lyst

Det samme her ca på de uoprensede.. Den første oprensede var rigtig fin 9 mio - men de 2 vi brugte til IUI var der kun 1,5 mio (vi var hos privat gynækolog og ikke offentlig )

Blev forresten gravid på naturlig basis efter 2. forsøg var dog hormonstimuleret

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det samme her ca på de uoprensede.. Den første oprensede var rigtig fin 9 mio - men de 2 vi brugte til IUI var der kun 1,5 mio (vi var hos privat gynækolog og ikke offentlig )

Blev forresten gravid på naturlig basis efter 2. forsøg var dog hormonstimuleret

Jeg har også været gravid før, dog mistede jeg tidligt. Så der må være lidt liv  - så muligheden er der for det sker naturligt

Jeg tror måske de har valgt at lave den oprensede nu, så vi er helt klar til planlægning af behandling så vil kan melde os på efter ferien.

De sagde i hvert fald vi ville blive indkaldt til et møde, for at fortælle hvilken behandling vi skulle have ud fra den oprensede prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.