hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
11 svar
5 synes godt om
2. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har set den her fyr on/off de sidste 4 år, nu er jeg blevet gravid på ppiller, og et sprunget kondom, og valgte efter at havde sagt jeg ville have abort at beholde barnet, da jeg simpelthen bare ikke kunne få mig selv til det...

han har sagt at uanset hvad ville han være der hele vejen, og har også været med til scanninger, og sagt at så måtta ham og jeg jo prøve at få det til at fungere sammen, MEN han skriver/ringer egentligt aldrig mere, og for hver dag der går synes jeg bare det bliver mere og mere akavet mellem ham og jeg...

ville i prøve at høre ham hvad han egentlig ville, eller ville i bare lade ham passe sig selv ? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

B&J

Jamen har du følelser for ham????

hvis ja så ville jeg da spørge om det kan blive jer to lige ud af posen

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen har du følelser for ham????

hvis ja så ville jeg da spørge om det kan blive jer to lige ud af posen

ja det har jeg helt sikkert, men er lidt bange for han tror/synes at jeg bruger barnet mod ham.

og er jo slet ikke på den måde, men er normalt modstander af abort, og da jeg havde sagt ja kunne jeg bare ikke få mig selv til det, og det er jo lidt siden der ham og jeg ikke rigtig har ses/snakket, selv når der har været scanninger men eller ikke... :/

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har set den her fyr on/off de sidste 4 år, nu er jeg blevet gravid på ppiller, og et sprunget kondom, og valgte efter at havde sagt jeg ville have abort at beholde barnet, da jeg simpelthen bare ikke kunne få mig selv til det...

han har sagt at uanset hvad ville han være der hele vejen, og har også været med til scanninger, og sagt at så måtta ham og jeg jo prøve at få det til at fungere sammen, MEN han skriver/ringer egentligt aldrig mere, og for hver dag der går synes jeg bare det bliver mere og mere akavet mellem ham og jeg...

ville i prøve at høre ham hvad han egentlig ville, eller ville i bare lade ham passe sig selv ? :/

Altså han kan jo tydeligvis ikke være særlig interesseret i dig og jeres fælles barn! Så jeg vil ignorere ham og tænke på rollen som alene mor.

Anmeld

2. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

ja det har jeg helt sikkert, men er lidt bange for han tror/synes at jeg bruger barnet mod ham.

og er jo slet ikke på den måde, men er normalt modstander af abort, og da jeg havde sagt ja kunne jeg bare ikke få mig selv til det, og det er jo lidt siden der ham og jeg ikke rigtig har ses/snakket, selv når der har været scanninger men eller ikke... :/

syntes du skal inviterer ham over, og fortælle hvordan landet ligger og fortælle du har haft følelser for ham længe, og du har ikke kunne få modet frem til at sige det også alt det med du blev gravid, men måske er tiden inde nu til at spørge om det skal være jer to

Anmeld

2. juni 2013

baby012

Inviter ham over, og læg ALLE kortene på bordet !

så du ved om han måske også føler Lidt for dig, eller om du skal fokusere på det hele som alene mor.. Synes ikke bare han kan være bekendt at lade dig leve i usikkerhed  

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Inviter ham over, og læg ALLE kortene på bordet !

så du ved om han måske også føler Lidt for dig, eller om du skal fokusere på det hele som alene mor.. Synes ikke bare han kan være bekendt at lade dig leve i usikkerhed  

nej er godt nok ikke en speciel rar følelse. men synes bare det hele er blevet så akavet :/

Anmeld

2. juni 2013

C-Dog

Han virker jo ikke særlig interesseret i dig, for ja, så ville han jo vise interesse. Men du har ikke født endnu vel? For han virker da til at ville være der for sit barn, han er med til scanning skriver du. Det er da dejligt. Selv om i måske ikke skal være kærester er jeg sikker på barnet vil sætte stor pris på både far og mor Selv om det selfølgelig må gøre lidt av på dig hvis du gerne ville være mere end bare forældre sammen. Men sådanne følelser af sårethed osv må man nogle gange ignorere for sit barns skyld.

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Han virker jo ikke særlig interesseret i dig, for ja, så ville han jo vise interesse. Men du har ikke født endnu vel? For han virker da til at ville være der for sit barn, han er med til scanning skriver du. Det er da dejligt. Selv om i måske ikke skal være kærester er jeg sikker på barnet vil sætte stor pris på både far og mor Selv om det selfølgelig må gøre lidt av på dig hvis du gerne ville være mere end bare forældre sammen. Men sådanne følelser af sårethed osv må man nogle gange ignorere for sit barns skyld.

er nu ikke så meget fordi jeg blvier såret hiv sikke han vil, men han har jo hele vejen fået det til at lyde som om at han ville prøve med ham og jeg, og nu er der bare gået så langtid jeg føler det er mega akavet

Anmeld

2. juni 2013

onlyme

Anonym skriver:

Det kan altså også godt være han lige har brug for noget tid til at sluge den,.!
- Man siger ikke man vil være en del af det hvis du vælger at beholde det med mindre man vil,.!
Syntes du skal snakke med ham om det du skriver,. Hvad har du og miste ? - Du har kun masser at vinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.