Den gule kage... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
3 svar
8 synes godt om
2. juni 2013

Dot D

Jeg har lavet en kage til min gode veninde, der blev 40 år, samtidigt var det også deres 1 års bryllupsdag.

Jeg spurgte, om der skulle være et tema - det måtte gerne være noget med gule plastikkrus  øh, hvordan gør man så lige det

Jo, jeg forsøgte at lave noget, der lignede et gult bæger, så kom jeg noget "saft" i med "hjerteisterninger" med 1 år på, to sugerør fordi de er to, og så en flok muffins ved siden af til det store glas saft

Det er vanillekage med groft hakket hvid chokolade i, en mousse med lemoncurd og smurt med PSC med citron, "saften" er lemoncurd med lidt pastafarve i for farvens skyld... Det smagte såååååå godt, mums

Pga varmen skred den desværre lidt for mig, da jeg skulle give hende den, men hun jublede sammen med manden, de var så glade for den alligevel. Hun mente, at et plastikkrus gerne måtte se lidt "brugt" ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Chevro

Dot D skriver:

Jeg har lavet en kage til min gode veninde, der blev 40 år, samtidigt var det også deres 1 års bryllupsdag.

Jeg spurgte, om der skulle være et tema - det måtte gerne være noget med gule plastikkrus  øh, hvordan gør man så lige det

Jo, jeg forsøgte at lave noget, der lignede et gult bæger, så kom jeg noget "saft" i med "hjerteisterninger" med 1 år på, to sugerør fordi de er to, og så en flok muffins ved siden af til det store glas saft

Det er vanillekage med groft hakket hvid chokolade i, en mousse med lemoncurd og smurt med PSC med citron, "saften" er lemoncurd med lidt pastafarve i for farvens skyld... Det smagte såååååå godt, mums

Pga varmen skred den desværre lidt for mig, da jeg skulle give hende den, men hun jublede sammen med manden, de var så glade for den alligevel. Hun mente, at et plastikkrus gerne måtte se lidt "brugt" ud

Hvor er du sej til det! (: Fantastisk at kunne sådan noget!

Laver du også kager ud af huset? (:

Anmeld

2. juni 2013

Dot D

Chevro skriver:

Hvor er du sej til det! (: Fantastisk at kunne sådan noget!

Laver du også kager ud af huset? (:

Tak skal du have

Det er også rigtigt sjovt at lave sådanne kager...

Det er sket et par gange

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Dot D skriver:

Tak skal du have

Det er også rigtigt sjovt at lave sådanne kager...

Det er sket et par gange

Hehe :-)

Min søn bliver 1 år her D. 11 - og ville være sjovt at han fik en lille lagkage og måske vi voksne fik den samme bare lidt større (: Men bage kan jeg simpelthen ikke selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.