tweety2060 skriver:
Hej alle I skønne mennesker i denne gruppe
Jeg skriver dette af interesse og ikke for at skabe dårlig stemning el lign.....
Jeg har fundet indlægssedlerne fra div medicin som jeg fik under ivf forsøg, og har først nu tænkt dybere over det skrevne af evt bivirkninger....
Hvilke tanker har i gjort jer eller gør i jer?
Jeg må sige jeg er overrasket over al.a indlægssedlen i crinone, hvor der står" alvorlige bivirkninger, hvor hyppigheden ikke er kendt: brystkræft, gulsot, søvnlignende bevidsthedssvækkelse....
Ved godt at det ville være det bedste om kroppen selv kunne klare opgaven... Men når det nu er nødvendigt med medicin så bliver jeg lidt skræmt over bivirkningerne....
Er det bare mig?
God dag
Men det er jo også alvorlige bivirkninger jo

Kender ikke noget til medicinen men, du skal huske på hvordan de laver informationen.
Hvis én person tager medicinen og får brystkræft (måske på grund af noget helt andet, men det er jo ikke til at finde ud af). så skal det nævnes.
F.eks. er der meget allergi medicin man ikke må tage som gravid, eller... det er ikke fordi det er farligt for gravide, det er simpelthen fordi man aldrig har testet fra på gravide. Alligevel skal de så skrive: "må ikke anvendes af gravide".
Jeg vælger altid kun at læse de normale bivirkninger på informationen, hvis de lyder grimme, så skal man selvfølgelig holde sig fra det
Anmeld