Erfaring med gravid-fotografering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2013

sus73

Jeg vil gerne have taget nogle gode billeder her imedens jeg er gravid - er der nogen af jer der har erfaring med fotografer i hovedstadsområdet eller Nordsjælland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

sus73

Slet ingen der har været forbi en fotograf i løbet af deres graviditet?!?

Jeg har siden jeg skrev indlægget været hos en hobbyfotograf, som desværre ikke havde den store forstand på lyssætning og baggrund (der er f.eks taget billeder af mig i sort tøj med sort baggrund = maven kan man stort set ikke se på billederne).

Kom frem fra jeres gemmer og anbefal mig en fotograf!

Anmeld

22. juni 2013

Juliekp

sus73 skriver:

Jeg vil gerne have taget nogle gode billeder her imedens jeg er gravid - er der nogen af jer der har erfaring med fotografer i hovedstadsområdet eller Nordsjælland?

Jeg kan klart anbefale Anette Damgaard! Hun er sk*de dygtig Hun har studie i bagsværd. 

Jeg har ikke selv fået taget gravid billeder der, men har set en masse af hendes billeder af gravide kvinder og de er rigtig flotte. 

Har kun fået taget baby billeder af hende og er rigtig glad for dem.

Anmeld

22. juni 2013

sus73

Juliekp skriver:

Jeg kan klart anbefale Anette Damgaard! Hun er sk*de dygtig Hun har studie i bagsværd. 

Jeg har ikke selv fået taget gravid billeder der, men har set en masse af hendes billeder af gravide kvinder og de er rigtig flotte. 

Har kun fået taget baby billeder af hende og er rigtig glad for dem.

Tak, hende må jeg lige kigge nærmere på. Har forsøgt at google hende men finder ingen hjemmeside?

Anmeld

22. juni 2013

Juliekp

sus73 skriver:

Tak, hende må jeg lige kigge nærmere på. Har forsøgt at google hende men finder ingen hjemmeside?

http://www.blitzfoto.dk/ kan desværre ikke gøre linket blåt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.