Det klør!! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
10 svar
8 synes godt om
2. juni 2013

Miss BananaHammock

Vi døjer meget med børneeksem og arp og lille basse er begyndt at klø og klø sig på hovedet. Jeg har prøvet at smøre ind i locobase, olie og den creme vi bruger til hans eksem men det virker ikke som om at det lindre -WHAT TO DÓ?

Hvad kender I der kan lindre kløen ved arp/tør hud og eksem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Koen.

Miss BananaHammock skriver:

Vi døjer meget med børneeksem og arp og lille basse er begyndt at klø og klø sig på hovedet. Jeg har prøvet at smøre ind i locobase, olie og den creme vi bruger til hans eksem men det virker ikke som om at det lindre -WHAT TO DÓ?

Har i prøvet sascha shampoo? Det er mod arp og virker super godt, kan købes på apoteket

Anmeld

2. juni 2013

Miss BananaHammock

Tanja. skriver:

Har i prøvet sascha shampoo? Det er mod arp og virker super godt, kan købes på apoteket

Nej det har jeg ikke hørt før. Det vil jeg lige tjekke :-) tak

Anmeld

2. juni 2013

Koen.

Nej det har jeg ikke hørt før. Det vil jeg lige tjekke :-) tak

Så lidt, det er rigtig godt, Vores ældste havde så meget arp at hun få uger gammel tabte alt håret på toppen, så anbefalede sp det og et par gange med det så var det meste væk og kunneholdes nede med olie og tættekam

Anmeld

2. juni 2013

2babygirls

http://www.apotekeren.dk/produkter/Boernepleje/Hudpleje-og-hygiejne/BABYBENE-GEL.aspx

det her er mega skånsomt

Anmeld

2. juni 2013

L&V

Tanja. skriver:

Den vil jeg os anbefale også gå til lægen med eksemen ka være det er så slemt at der ska noget hormon creme til.. indtil da prøv med alovera gel det køler og lindre kløe

Anmeld

2. juni 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Den vil jeg os anbefale også gå til lægen med eksemen ka være det er så slemt at der ska noget hormon creme til.. indtil da prøv med alovera gel det køler og lindre kløe

Vi har været ved lægen og har en mild hormon creme men den hjælper ikke rigtig på det i hovedbunden. :-( men alovera var en god ide :-)

Anmeld

2. juni 2013

Nemesis

sara på 3 har de stadig og vi har endelig fundet noget der virker. Kelual emulsion og Kertyol P.S.O shampoo, det har virket her.

Den ene er en hovedbunds creme man smør ind og det gjorde vi i starten.Så vaskede vi håret i shampooen og den er nu så effektiv at vi kun behøver shampooen når vi kan se der kommer en ny omgang.

Til tør hud på kroppen/ eksem smører vi om morgene med Lipikar fra la roche possay og til natten med locobase repair.

Kropssæben er Aderma Exomega Cleansing oil

vi er kommet eksemen til livs

Anmeld

2. juni 2013

L&V

Vi har været ved lægen og har en mild hormon creme men den hjælper ikke rigtig på det i hovedbunden. :-( men alovera var en god ide :-)

Nej men det er vel os arp og ik ekseme

Anmeld

2. juni 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Nej men det er vel os arp og ik ekseme

Lige præcis. Dog kunne det godt ligne at der også var eksem på vej da det er helt rødt i hans hovedbund. :-( ved ikke om de får børneeksem i hovedbunden eller om det mest er normalt på kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.