1. Hvordan bor du? Odsherred - verdens navle - Plejerup - DK
2. Hvilken bog læser du lige nu ? Jeg hører bøger

HADER at læse!! I øjeblikket hører jeg den sidste bog om Erik Menneskesøn - Gudernes Skæbne... (SUper god serie!)
3. Hvilken kunstner/album ligger i din cd-spiller lige nu? Hører mest radio og bøger, så hvis man kan kalde singstar en cd, så er det QUEEN SINGSTAR
4. Hvilket motiv har du på din musemåtte? Nix - har kun bærbare computere. HAder alm mus + måtter...
5. Hvad er dit foretrukne brætspil? TOK!!!!! YAY...
6. Favorit blad(e)? Ude og Hjemme - hehe - er medlem af U&H Anonyme læsere
7. Favorit duft(e)? Nyvasket husbond UDEN parfume og shite...
8. Yndlings lyd? Mmm... En lækker lækker lækker guitarsolo vil jeg tro er deroppe af, men har svært ved at sige en enkelt lyd...
9. Værste følelse i verden? HVis nogen beskylder mig for noget jeg ABSOLUT VED jeg ikke har gjort, men insisterer på at jeg har gjort det
10. Hvad er det første du tænker på når du vågner om morgenen? Æv, allerede - også op...
11. Yndlings farve? Se min kjole, den er alle farver, rød gul grøn blå sort og mange flere... Det er fordi jeg elsker alle farver...

(bortset fra BRUN føj... )
12. Hvor mange gange når telefonen at ringe inden du tager den? Kommer an på om jeg har lagt den i et rum i min taske jeg ikke burde ligge den i
13. Hvis du af en eller anden grund skulle skifte for- eller efternavn, hvad skulle det så være? Nixen... 4 navneskift er RIGELIG...
15. De(n) vigtigste "ting" i verden? Kærlighed...
16. Favorit mad lige nu? 'Guffenam' (Zafir-style tapas)
17. Chokolade eller vanille is? Chokolade!!!!!!!
18. Elsker du at køre stærkt? HELT sikkert der

- Hvis der altså er plads på vejen til det!
19. Sover du med et tøjdyr? JA!! Bammer på 27. år

(Og Tom... Når han er hjemme)
20. Tordenvejr - Hyggeligt eller skræmmende? Luuuve it!!!
21. Hvilket mærke var din første bil? Lancia mmmm... Mig bil-nørd har glemt hvad den hed?!... :-S Sorry - men det var også en skod bil. FLOT men frygtelig... Min første kærlighed af biler er min elskede gamle golf der ender sine dage på skrotpladsen inden særlig længe... Mors egen Babemobil
22. Drømme bil? Bare som 'jeg vil ha bil', en Transporter carvelle T3, super mega overdrevet renoveret og stylet

Med diesel motor self... Som praktisk bil, hmmm... En landrover med raps anlæg

Og som 'totalt blær og lir', en VW Toureg (helst lavet omså den var grøn i samvittigheden)...
23. Hvis du kunne vælge at møde en bestemt person (død/levende) hvem skulle det så være? Mmm.. Ikke rigtig nogen...
24. Favorit drink/alkohol: EAsti - hvis det endelig skal være noooget... Er ikke så meget til alkohol, så vi tager teen-tøsedrikken...
25. Hvad er dit stjernetegn ? SKYTTE!!!
26. Spiser du stilken på broccoli? ALDRIG I LIVET - heller ikke blomsten eller noget der har været i nærheden
27. Hvis du kunne vælge hvilken som helst profession, hvad skulle det så være? Forfatter og foredragsholder
28. Hund eller kat? HUND!!! - Katte er som edderkopper - de er meget søde, men de skal ikke kravle på mig!! - Og forskellen er at man ikke kan eller må hive benene af en kat...!
29. Hvis du kunne farve håret i hvilken som helst farve, hvad skulle det så være? Min elskede henna

- Som de sidste hmm... 17 år...
30. Har du nogensinde været forelsket? ORK ja, bliver det også til stadighed i min elskede mand

Men ikke hvereneste dag...
31. Er glasset halvtomt eller halvfuldt? Halvfuldt!
32. I biffen eller lejer du en video? EJE!! - Jeg skal da ha!!!
33. Yndlings film? Åhhh... Kan slet slet ikke sige. Jeg ÆÆÆÆLSGER FILM, så jeg har sådan en top 100 tror jeg, jeg ikke kan vælge fra...
34. Hvor mange fingre på tastaturet (blindskrift eller pegefingrene)? Zafir-style-turboskrivning uden at kigge
35. Hvad er der under din seng? Ekstra håndklæder, sovepose osv... og nullermænd og edderkopper...
36. Favorit tal? 16
37. Hvilken sport ser du helst på tv? HVIS jeg endelig skal bruge tid på det, så må det være dans, skøjteløb eller noget i den stil... Og så en lille smule af de sære ting der sker når der er OL...
38. Ord/vending du bruger (for) tit? Øhhh... ANER DET IKKE faktisk... og det er ikke det jeg siger tit, jeg tror bare ikke jeg har sådan en ting jeg bare siger hele tiden... Hmmm...
39. Hvem kan gøre dig lykkelig? Idun, Tom, mine venner og resten af min familie