Murer el tømrer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
14 svar
4 synes godt om
1. juni 2013

PernilleogLouis

dumt spørgsmål måske men skal ha lavet en dør imellem stue og køkken og ha blindet en anden dør - skal jeg ha fat i en murer el tømrer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

BabyMiracle <3

PernilleogLouis skriver:

dumt spørgsmål måske men skal ha lavet en dør imellem stue og køkken og ha blindet en anden dør - skal jeg ha fat i en murer el tømrer?

Kæresten herhjemme siger "en af hver"

Anmeld

1. juni 2013

PernilleogLouis

BabyMiracle <3 skriver:

Kæresten herhjemme siger "en af hver"

Nå for Søren Hmm så må jeg ringe til en af hver el måske bare den ene for de har vel nogen de samarbejder med mon ik? 

Anmeld

1. juni 2013

BabyMiracle <3

PernilleogLouis skriver:

Nå for Søren Hmm så må jeg ringe til en af hver el måske bare den ene for de har vel nogen de samarbejder med mon ik? 

Jo det vil jeg da tro ..

Anmeld

2. juni 2013

pcoramt

PernilleogLouis skriver:

Min kæreste er murer, han siger en sf hver

Anmeld

2. juni 2013

PernilleogLouis

pcoramt skriver:

Min kæreste er murer, han siger en sf hver

Jeg må igang med at ringe rundt efter priser tak 

Anmeld

2. juni 2013

Lotus86

Min kæreste er tømrer, og han siger en tømrer godt kan lave begge dele.

Anmeld

2. juni 2013

PernilleogLouis

Lotus86 skriver:

Min kæreste er tømrer, og han siger en tømrer godt kan lave begge dele.

ah det lyder lidt bedre så vil jeg dog prøve at ringe til tømrer tror du din kæreste ved hvad det ca vil koste - bare ca - har nemlig ingen ide om det selv

Anmeld

2. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kommer vel an på væggen? Er den af sten, beton eller gips? Hvis gips, så klarer tømren det og en maler selvfølgelig, med mindre du er god til spartling osv selv.

Anmeld

2. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
PernilleogLouis skriver:

ah det lyder lidt bedre så vil jeg dog prøve at ringe til tømrer tror du din kæreste ved hvad det ca vil koste - bare ca - har nemlig ingen ide om det selv

Timeløn for håndværkere er 400-600 i timen, så det løber hurtigt op. Jeg ville ringe til forskellige firmaer og få lavet et tilbud og så tag det billigste husk målene på væggen og dørhullerne så de har en ide om omfanget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.