Kolding sygehus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
3 synes godt om
1. juni 2013

Lille-mor-93

Hej
Sad lige tænkte på om faren til barnet kan overnatte sammen med os, Eller om han kun må være der i besøgstiden? Og får man sit eget værelse, eller deler man med andre ?
Skal føde på Kolding sygehus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Elgaard73

Hej... Han må gerne være der hele døgnet, det koster bare en bestemt beløb ( svinger fra sygehus til sygehus hvor meget det er) pr døgn. Om I får eget værelse eller skal dele, er jeg ikke sikker på, men mon ikke i får jeres eget. Det gør man ihvertefald på Randers sygehus (der koster det forøvrigt 250 kr/døgn for faren)

Anmeld

1. juni 2013

Lille-mor-93

Elgaard73 skriver:

Hej... Han må gerne være der hele døgnet, det koster bare en bestemt beløb ( svinger fra sygehus til sygehus hvor meget det er) pr døgn. Om I får eget værelse eller skal dele, er jeg ikke sikker på, men mon ikke i får jeres eget. Det gør man ihvertefald på Randers sygehus (der koster det forøvrigt 250 kr/døgn for faren)

Okay tak skal du have ..

Anmeld

1. juni 2013

JuniMama

Her kan du læse mere om det, alt efter hvilket afsnit du bliver indlagt på efter fødsel:

http://www.sygehuslillebaelt.dk/wm370313

Anmeld

1. juni 2013

Lille-mor-93

JuniMama skriver:

TTaHer kan du læse mere om det, alt efter hvilket afsnit du bliver indlagt på efter fødsel:

Tak
-Vil jeg med det samme kigge på

Anmeld

1. juni 2013

Lille-mor-93

JuniMama skriver:

TTaHer kan du læse mere om det, alt efter hvilket afsnit du bliver indlagt på efter fødsel:

Tak
-Vil jeg med det samme kigge på

Anmeld

1. juni 2013

Nadja+Baby+2012

Lille-mor-93 skriver:

Hej
Sad lige tænkte på om faren til barnet kan overnatte sammen med os, Eller om han kun må være der i besøgstiden? Og får man sit eget værelse, eller deler man med andre ?

Hej, det kommer an på om du skal ligge på patienthotellet storken eller om du skal være på barselsgangen.

på hotellet koster det at han skal overnatte, men på barselsgangen er det gratis. Og du får eget værelse begge steder :-)

jeg har været begge steder, så derfor ved jeg det :-) og der er eget tv på alle værelser ;-)

Anmeld

2. juni 2013

Lille-mor-93

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hej, det kommer an på om du skal ligge på patienthotellet storken eller om du skal være på barselsgangen.

på hotellet koster det at han skal overnatte, men på barselsgangen er det gratis. Og du får eget værelse begge steder :-)

jeg har været begge steder, så derfor ved jeg det :-) og der er eget tv på alle værelser ;-)

Lyder godt, tak så håber jeg da vi kommer derhen hvor det er gratis

Anmeld

2. juni 2013

Nessie

Da jeg fødte vores søn, skulle faren gå hjem den første nat, da vi lå på svangreafd. Det var en 4-mands stue, men vi var heldigvis kun 2.

Dagen efter blev vi sendt videre på Storken, vi skulle være der i 5 dage, og faren måtte godt være der, men skulle betale 250 kr. pr. nat, plus mad, så det blev halvdyrt.

Jeg ved at de har bygget om i mellemtiden, så der er sikkert kommet nye stuer. 
Og der er også kommet nye retningslinier 

Anmeld

2. juni 2013

FrkRaarup

Lille-mor-93 skriver:

Hej

Jeg fødte på Kolding 12.2.13. 

Vi havde vores eget værelse på Storken og faderen sov der gratis. Det kostede for ham at spise der, men ellers ikke..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.