Nogen som har styr på æl teste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
16 svar
4 synes godt om
1. juni 2013

Anonym trådstarter

Tog dem her d. 30, også de sidste 2 idag. Synes de bliver ved med at svingre mellem positive og negative... Hjælp ...  Synes den jeg tog idag kl 12 var positiv 

Den første billed er fra d. 30, og de 2 sidste fra idag ( kl 12 og 18)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Ingen ? 

Anmeld

1. juni 2013

Christina74

Den mellemste ser positivt ud

Anmeld

1. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Tog dem her d. 30, også de sidste 2 idag. Synes de bliver ved med at svingre mellem positive og negative... Hjælp ...  Synes den jeg tog idag kl 12 var positiv 

Den første billed er fra d. 30, og de 2 sidste fra idag ( kl 12 og 18)

Enig, den midterste er den, der er tættest på, den sidste er aftagende.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Den mellemste ser positivt ud

Jamen burde den ikke så bare blive mere positiv? og ikke negativ? 

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

1. juni 2013

Christina74

Nej da, jeg kan kun fange min på test i få timer og så falmer de igen.   I går nåede jeg ikke at fange den, tested kl 7- 12-15 og 16:30. Med 2-3 forskellige hver gang, og kl 12 var der 2 næsten positive.

Jeg har dog målt meget de sidste 3-4 cyklusser, derfor hved jeg at den har været der mellem kl 11-13. 

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Nej da, jeg kan kun fange min på test i få timer og så falmer de igen.   I går nåede jeg ikke at fange den, tested kl 7- 12-15 og 16:30. Med 2-3 forskellige hver gang, og kl 12 var der 2 næsten positive.

Jeg har dog målt meget de sidste 3-4 cyklusser, derfor hved jeg at den har været der mellem kl 11-13. 

Ok og i vil mene den kl 12 var positiv? Har jeg så haft æl ? vi har først haft sex nu, er det så forsent.

synes ik de er så tydelige som dem jeg plejer. Her plejer de a være postive i flere dage 

Anmeld

1. juni 2013

Christina74

Ja det vil jeg tro, men mål vidre, hvis du vil vare sikker. hvis den falmer vil jeg tro det var da den midterste blev taget og så 12 -24 timer efter. Så alt hvad i har sexet de sidste 5 dage skulle kunne lave baby.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Ja det vil jeg tro, men mål vidre, hvis du vil vare sikker. hvis den falmer vil jeg tro det var da den midterste blev taget og så 12 -24 timer efter. Så alt hvad i har sexet de sidste 5 dage skulle kunne lave baby.

Okay tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.