IVF og alkohol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. juni 2013

1234rj

vi skal have taget æg ud på mandag, men min kæreste skal til fodbold grill hygge med hans fodbold hold i dag. Han har ingen planer om at drikke sig fuld, men skader et par øl så meget? Jeg synes ikke at skal drikke, men han holder på et par stykker

Ville bare lige hører om i ved noget? For hvis det ikke har den store betydning så skal han da have lov til at hygge sig :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Putomanen

Jeg kan faktisk ikke huske, om manden må drikke eller ej. Men min mand plejer ikke at drikke under behandling, især ikke lige op til, at han skal aflevere en prøve.
Jeg ville måske sige, at han kunne drikke 1 øl, men derefter holde sig fra alkohol.
Jeg håber i finder en god løsning for jer.

Anmeld

1. juni 2013

Mini us

1234rj skriver:

vi skal have taget æg ud på mandag, men min kæreste skal til fodbold grill hygge med hans fodbold hold i dag. Han har ingen planer om at drikke sig fuld, men skader et par øl så meget? Jeg synes ikke at skal drikke, men han holder på et par stykker

Ville bare lige hører om i ved noget? For hvis det ikke har den store betydning så skal han da have lov til at hygge sig :-) 

Ville ikke tage chancen så tæt på :/

Anmeld

1. juni 2013

l.kjoeller

1234rj skriver:

ville ikke tage chancen da det kan have betydning for befrugtning afhængig af sædkvalitet

Anmeld

1. juni 2013

Miss BananaHammock

Jeg mindes at min mand gjorde det med måde. Tror ikke vi var i en situation hvor han skulle tage stilling til det op til at vi skulle bruge hans svømmere. Jeg drak også selv en øl eller to under nedregulering og op til ÆU, så jeg er nok en af dem der havde brug for at leve så normalt jeg kunne for ikke at blive sindssyg gennem den lange periode med kliniske indgreb, frustrationer og bare generelt øvhed.

Sagt kort: Jeg ville nok lade ham vælge men selvfølgelig ligge op til at det var et par genstande og ikke 20.
Med mindre at han har dårlig kvalitet i forvejen - for så er det nok ikke smart.
Jeg ved dog ikke lige helt hvordan den direkte betydning det vil have hvis han får en øl eller to. Prøv evt. og google... mange klinikker har lagt info ud på deres hjemmesider om IVF og IUI behandlinger.

Anmeld

1. juni 2013

1234rj

Okay, mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.