Min BP var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja blodprøven var negativ.. Fik svar igår.. Vidste det jo egentlig godt.. Men NØJ hvor blev jeg ked af det

Så vi brugte aften på at tage ud og spise og i biografen. Det hjalp at få tankerne lidt væk.

Nu tager vi ud og fisker og i morgen tager vi på marked.. Det bliver dejligt at tænke på noget andet..

Udover det venter vi kun på min mens. Og så melder vi os til næste forsøg som kommer til at forløbe på samme måde som sidst.

Det var lige en lille up date herfra

Øv hvor er det ærgeligt men rigtig rart i udnytter tiden på hinanden. og lad så håbe at nu ved kroppen hvad den skal så det næste gang giver et andet resultat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Nessie

Det er jeg ked af at høre 

Håber at det lykkes for jer næste gang 

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

o1Mutte skriver:

Ja blodprøven var negativ.. Fik svar igår.. Vidste det jo egentlig godt.. Men NØJ hvor blev jeg ked af det

Så vi brugte aften på at tage ud og spise og i biografen. Det hjalp at få tankerne lidt væk.

Nu tager vi ud og fisker og i morgen tager vi på marked.. Det bliver dejligt at tænke på noget andet..

Udover det venter vi kun på min mens. Og så melder vi os til næste forsøg som kommer til at forløbe på samme måde som sidst.

Det var lige en lille up date herfra

Øv!!! 

for at den er der næste gang!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.