Gule vægge af rygning og hjemme sygeplejesken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
4 svar
4 synes godt om
1. juni 2013

Anonym trådstarter

Efter at være stoppet med at ryge, er jeg virkelig træt af de gule vægge:/ har prøvet at vaske dem men det går bare ikke væk, og vil ikke bruge penge på at male det, da vi leder efter ny lejlighed. Men hvis vi ikke har fundet et nyt sted, tror i så at hjemme sygeplejesken vil synes dårligere om os pga de gule vægge ;/ vil de tro på vi er stoppet med at ryge, eller vil de undre sig over det ;/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

BabyMiracle <3

Efter at være stoppet med at ryge, er jeg virkelig træt af de gule vægge:/ har prøvet at vaske dem men det går bare ikke væk, og vil ikke bruge penge på at male det, da vi leder efter ny lejlighed. Men hvis vi ikke har fundet et nyt sted, tror i så at hjemme sygeplejesken vil synes dårligere om os pga de gule vægge ;/ vil de tro på vi er stoppet med at ryge, eller vil de undre sig over det ;/

Hvis det er hvide vægge, så prøv med klorin ..
Ved ikke om det virker, men prøv, det er altid et forsøg værd

Ang. sundhedsplejske, så har jeg ingen anelse, men tror det ikke

Anmeld

1. juni 2013

SjeBets

uanset om i vil male eller ej skal det vaskes ned først, da nicotin kan gå igennem meget maling.

Jeg ville vaske dem ned med grundrens. Det kunne tage en del i det hus vi overtog hvor der havde boedet en megastor ryger i mange år, det var lidt nasty, men vi fik det af og malet det igen.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

uanset om i vil male eller ej skal det vaskes ned først, da nicotin kan gå igennem meget maling.

Jeg ville vaske dem ned med grundrens. Det kunne tage en del i det hus vi overtog hvor der havde boedet en megastor ryger i mange år, det var lidt nasty, men vi fik det af og malet det igen.

Mange tak for svar, jeg har dog prøvet med grund rens, men da vi har stuk i loftet bliver det ved med at kunne ses og det er så hæsligt :/

Anmeld

1. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Mange tak for svar, jeg har dog prøvet med grund rens, men da vi har stuk i loftet bliver det ved med at kunne ses og det er så hæsligt :/

desværre er en gang malling nok det eneste der kan tage det.

dog skal de vasked ned i grundrens inden , men eller gå ned til en malerforretning og hør dem ad, de plejer havde super mange gode tips

og ang. sundhedsplejersken tror jeg altså ikke i skal regne med at det blvier kommenteret på, en ting er jo at i har røget, en anden er at i ikke gør mere og de plejer altså ikke være så sippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.