Jeg savner en have !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
11 svar
6 synes godt om
1. juni 2013

banana3

Åhh, når vejret er så fint, så savner jeg virkelig en lille bitte have, eller en lille altan..

Jeg elsker vores store lækre lejlighed, men jeg ville elske den endnu mere hvis jeg kunne komme ud på en lille altan..

Vi har selvfølgelig mulighed for at gå ned på et par grønneområder, men det er bare slet slet ikke det samme..

Ville man mon i en lejebolig kunne søge om at få altan - det værste der ville ske var vel at de sagde "niksen biksen frøken"

Meeeen, nu hvor manden er på arbejde, så tror jeg at jeg vil cykle en tur, og nyde vejret Så stort behøver jeg jo heller ikke at gøre problemet.. Husk at sætte pris på din altan og have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Muffin_girl

banana3 skriver:

Åhh, når vejret er så fint, så savner jeg virkelig en lille bitte have, eller en lille altan..

Jeg elsker vores store lækre lejlighed, men jeg ville elske den endnu mere hvis jeg kunne komme ud på en lille altan..

Vi har selvfølgelig mulighed for at gå ned på et par grønneområder, men det er bare slet slet ikke det samme..

Ville man mon i en lejebolig kunne søge om at få altan - det værste der ville ske var vel at de sagde "niksen biksen frøken"

Meeeen, nu hvor manden er på arbejde, så tror jeg at jeg vil cykle en tur, og nyde vejret Så stort behøver jeg jo heller ikke at gøre problemet.. Husk at sætte pris på din altan og have

Kender følelsen.. 

Elsker at bo i byen, men savner en have.. What a dilemma

Anmeld

1. juni 2013

banana3

AalborgPigen skriver:

Kender følelsen.. 

Elsker at bo i byen, men savner en have.. What a dilemma

JA! når vi flytter skal vi helt sikkert have noget med have eller altan! Så vi også har mulighed for at sætte lillemanden ud og sove når den tid kommer

Anmeld

1. juni 2013

Muffin_girl

banana3 skriver:

JA! når vi flytter skal vi helt sikkert have noget med have eller altan! Så vi også har mulighed for at sætte lillemanden ud og sove når den tid kommer

Lige præcis.. Vi flytter heller ikke før vi finder noget med en have..

Men tror nogle gange det er ønsketænkning i forhold til placering, pris og hvad det skal være  

Men det må jo komme en dag.

Anmeld

1. juni 2013

banana3

AalborgPigen skriver:

Lige præcis.. Vi flytter heller ikke før vi finder noget med en have..

Men tror nogle gange det er ønsketænkning i forhold til placering, pris og hvad det skal være  

Men det må jo komme en dag.

Jeg giver dig SÅ meget ret

Anmeld

1. juni 2013

Maja_4000

Melder mig ind i klubben tror vi smutter hjem i mine forældres have snart .. De er nemlig ikke hjemme

Anmeld

1. juni 2013

tine1985

banana3 skriver:

Hvor bor du?  

Anmeld

1. juni 2013

Holbæktrunten

banana3 skriver:

Åh, du kan TRO jeg sætter pris på min have - efter mange år i lejlighed. Aner slet ikke hvordan jeg skulle kunne underholde Noah uden en have faktisk. Elsker min terasse med blomster og jordbærplanter i krukker, og min lille køkkenhave der (endnu) ser pæn og luget ud med store rabarber og ærteplanter og spinat der pibler op :0)

Anmeld

1. juni 2013

Victoria2013

Kæresten og jeg boede også i 8½ år i en (leje)lejlighed uden have/altan... savnede det selvfølgelig men det gik... der var også grønne fællesområder, som vi brugte lidt men ikke meget, da alles stue-vinduer vendte den vej og man følte sig lidt overvåget

Men sidste år flyttede vi i ejerlejlighed og fik også den her lille have og en lille terrasse. Nu kan jeg slet ikke forstå hvordan vi 'overlevede' så mange år uden. Elsker virkelig at sidde ude på min terrasse og nyde vejret og holde øje med urterne i mit lille højbed og bare være der 

At kunne gå udenfor et sted, som er ens eget og ville slet ikke undvære det nu 

Anmeld

1. juni 2013

Ellie79

banana3 skriver:

Jeg SAVNER ogå en have - men det værste er at jeg savner at se mine børn tumle rundt i haven og kunne sætte et lille badebasin op på en varm sommerdag..

Vi leder efter hus men det er svært at finde noget vi har råd til i Århus og lejeboliger har bare sådan et lille frimærke så ender nok med et kompromi. Vi har ihvertfald aftalt at om et år skal vi have fundet et nyt sted med have til trods for vi elsker vores dejlige lejlighed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.