Øvøv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

CroQuis

Øv for en oplevelse 

Men godt de to små har det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Aabye

quindelist skriver:

Bare lige et "jeg er nysgerrig" sp

Hvis de har fjernet hele din bugspytkirtel får du så både insulin og glukagon for at styre blodsukkeret? De bliver jo kun dannet der?

Jeg har en meget lille del af min bugspytkirtel tilbage.. lige nøjagtig nok til st jeg ikke har udviklet sukkersyge.. Men der er stor risiko for at jeg får det senere i livet :/

Anmeld

1. juni 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Øv for en oplevelse 

Men godt de to små har det godt 

ja var hammer træls!

men ja der faldt også lige en sten fra hjertet da jeg kunne se de to små hjerteblink, og for hver gang man ser de små pus bliver man jo bare mere og mere forelsket

men jeg fik da lov at komme hjem i dag, og vil så blive indkaldt til en scanning, for at se om det er galdeblæren det er galt med, og kom hjem til en dejlig kat som så har fået 4 killinger   så ldit godt kom der da ud af det

Anmeld

1. juni 2013

DianaRJS

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg er helt oppe på mærkerne igen  
Havde 3 ophold på intensiv.. Og 2.5 mdrs indlæggelse.. blev indlagt 17 juni 2011 og var først helt på dupperne igen i oktober 2011 hvor jeg fik opereret galdeblære og det resterende af min bugspytkirtel ud.. 

puha det lyder som noget af en voldsom tur :/

jeg blev sendt hjem igen nu her og skal så bare afvente en tid til scanning så de kan se om det er galdeblæren, for de kunne se jeg havde betændelse i kroppen, men den steg ikke... så nu ville de lige se

Anmeld

1. juni 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

ja var hammer træls!

men ja der faldt også lige en sten fra hjertet da jeg kunne se de to små hjerteblink, og for hver gang man ser de små pus bliver man jo bare mere og mere forelsket

men jeg fik da lov at komme hjem i dag, og vil så blive indkaldt til en scanning, for at se om det er galdeblæren det er galt med, og kom hjem til en dejlig kat som så har fået 4 killinger   så ldit godt kom der da ud af det

Ja, sådan har jeg det også, og har endda kun set dem to gange 

Rigtig hyggeligt med kattekillinger, så er der også lidt andet at tænke på 

Anmeld

1. juni 2013

quindelist

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har en meget lille del af min bugspytkirtel tilbage.. lige nøjagtig nok til st jeg ikke har udviklet sukkersyge.. Men der er stor risiko for at jeg får det senere i livet :/

Ahh ok -håber der går lang tid før du evt udvikler sukkersyge

Anmeld

1. juni 2013

Aabye

quindelist skriver:

Ahh ok -håber der går lang tid før du evt udvikler sukkersyge

Jeg håber også at der går lang tid.. 
Og håber da helt at jeg undgår.. Men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke at jeg er så heldig 

Anmeld

1. juni 2013

Aabye

DianaRJS skriver:

puha det lyder som noget af en voldsom tur :/

jeg blev sendt hjem igen nu her og skal så bare afvente en tid til scanning så de kan se om det er galdeblæren, for de kunne se jeg havde betændelse i kroppen, men den steg ikke... så nu ville de lige se

Godt at de holder øje med dig..

Anmeld

2. juni 2013

bonanza

Ja jeg kender godt.da jeg var gravid med mit første barn fik jeg også sten i galdeblæren,efter 4 år med smerte helved og så alvorlig gulsort at min lever var ved at stå af,fik jeg galdeblæren fjernet. Det gik fint de første uger men så gik jeg betændelse i buspytkirtlen,og har haft det gange (har været indlagt 21 gange på 4 år) jeg døjer med kramper i galdegangen og betændelse i buspytkirtlen stadig væk

Så jeg vil anbefale dig at få den fjernet efter din graviditet hvis du får flere rigtigt anfald.

Håber det løser sig for dig

Anmeld

2. juni 2013

DianaRJS

bonanza skriver:

Ja jeg kender godt.da jeg var gravid med mit første barn fik jeg også sten i galdeblæren,efter 4 år med smerte helved og så alvorlig gulsort at min lever var ved at stå af,fik jeg galdeblæren fjernet. Det gik fint de første uger men så gik jeg betændelse i buspytkirtlen,og har haft det gange (har været indlagt 21 gange på 4 år) jeg døjer med kramper i galdegangen og betændelse i buspytkirtlen stadig væk

Så jeg vil anbefale dig at få den fjernet efter din graviditet hvis du får flere rigtigt anfald.

Håber det løser sig for dig

puha lyder heller ikke rart...

tror lidt jeg savner nogle gode oplevelser med det nu haha

men det er også det som de vil gør ( hvis det er det), men er bare overlykkelig over det ikke er mine små spunke den var galt med, så kan man lige pludselig godt leve med smerte i de 6 mdr der er tilbage

også velvidende om de nok skal holde øje med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.