Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tranebaer skriver: Ja, vis mig dit coverbillede på facebook! Jeg trænger til inspiration - har aldrig haft et coverbillede, poster aldrig noget og lægger ikke billeder op. Men nu er det vist ved at være tid til et coverbillede.
Ja, vis mig dit coverbillede på facebook! Jeg trænger til inspiration - har aldrig haft et coverbillede, poster aldrig noget og lægger ikke billeder op. Men nu er det vist ved at være tid til et coverbillede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har dette
høhøhø.....
Åhh så fedt et coverbillede!! Så vildt du allerede er så langt!
Hehe, tak søde Det har også fået vildt mange likes - folk elsker jo gravide maver (inklusiv mig selv!!!)
Jeg kan heller ikke rigtig forstå at der er under to måneder til termin... Og på samme tid er jeg bare mega utålmodig
Fede billeder I har! Tak for inspirationen. Kan se at tendensen er citater eller personlige billeder - og så et par enkelte udsigtsbilleder.. Må se hvad jeg kan finde på
jeg har det her ..
Jeg har dette som mit cover billede.. Har også haft et billede af en tegning som min store dreng har lavet
jeg har dette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128