Hvilket legetøj hitter fra 9 mdr alderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

Malli

Godaften,
min datter er lige blevet 9 mdr, og der er nu blevet sorteret godt ud i legesagerne, da det var lidt for baby agtigt nu

Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt på nettet - for at finde ud af hvad jeg skal købe til hende nu, men synes ikke jeg bliver meget klogere.

Hvad hitter/hittede hos jer i denne alder?

sæt gerne billede på hvis det er muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Mama3

Malli skriver:

Godaften,
min datter er lige blevet 9 mdr, og der er nu blevet sorteret godt ud i legesagerne, da det var lidt for baby agtigt nu

Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt på nettet - for at finde ud af hvad jeg skal købe til hende nu, men synes ikke jeg bliver meget klogere.

Hvad hitter/hittede hos jer i denne alder?

sæt gerne billede på hvis det er muligt

Hejsa

jeg er dagplejer og min erfaring siger mig at noget hun kan stå ved, ved godt hun nok ikke er begyndt på det endnu men det kan motivere hende til det, og så gerne med lyd og lys og noget med at man kan putte bolde i et hul.

eller noget som kan køre selv som hun kan kravle/krybe efter eller et dyr med en snor så som den klassiske brio hund

der var lige et par forslag håber det kan bruges

Anmeld

31. maj 2013

Malli

Mama3 skriver:

Hejsa

jeg er dagplejer og min erfaring siger mig at noget hun kan stå ved, ved godt hun nok ikke er begyndt på det endnu men det kan motivere hende til det, og så gerne med lyd og lys og noget med at man kan putte bolde i et hul.

eller noget som kan køre selv som hun kan kravle/krybe efter eller et dyr med en snor så som den klassiske brio hund

der var lige et par forslag håber det kan bruges

Det kan sagtens bruges - tak for de fine ideer

Jeg havde faktisk i tankerne at købe et slags aktivitetsbord, for hun prøver at rejse sig op af ALT, og er netop begyndt at kravle.

Det må jeg på jagt efter
Tak, og god weekend til dig

Anmeld

31. maj 2013

Mama3

Malli skriver:

Det kan sagtens bruges - tak for de fine ideer

Jeg havde faktisk i tankerne at købe et slags aktivitetsbord, for hun prøver at rejse sig op af ALT, og er netop begyndt at kravle.

Det må jeg på jagt efter
Tak, og god weekend til dig

Det var så lidt, også god weekend til dig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.