Det gik stærkt, hvad kan jeg regne med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2013

Kløver

Har nu testet og g-testen bliver hurtigt negativ, den er kun yderst svag som ikke kan fanges på kamera, og den sidste test er taget i dag, 6 døgn efter jeg tog pregnylen (25maj)
Har test dag den 12 juni, pg nu kommer spørgsmålet

Skulle i følge æl og terminen være ca 4+2 - 4+4, kan jeg så godt regne med svaret uanset om den er negativ eller positiv.
Jeg skal nemlig den 13 juni ind og testes for om jeg kan tåle penicillin, og det kræver at jeg får en penicillin påvirkning og er der ingen reaktion skal jeg have en hel kur. Men vil selvfølgelig ikke tage det hvis jeg nu skulle være blevet gravid
Skulle en test være positiv om feks en uge eller hvis jeg tester hvor jeg ville være 4+0 kan jeg så regne med at jeg er gravid, og det ikke er pregnylen, når den allerede er blevet negativ
Hvad siger i tøser
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Maja84 skriver:

Har nu testet og g-testen bliver hurtigt negativ, den er kun yderst svag som ikke kan fanges på kamera, og den sidste test er taget i dag, 6 døgn efter jeg tog pregnylen (25maj)

Skulle i følge æl og terminen være ca 4+2 - 4+4, kan jeg så godt regne med svaret uanset om den er negativ eller positiv.
Jeg skal nemlig den 13 juni ind og testes for om jeg kan tåle penicillin, og det kræver at jeg får en penicillin påvirkning og er der ingen reaktion skal jeg have en hel kur. Men vil selvfølgelig ikke tage det hvis jeg nu skulle være blevet gravid
Skulle en test være positiv om feks en uge eller hvis jeg tester hvor jeg ville være 4+0 kan jeg så regne med at jeg er gravid, og det ikke er pregnylen, når den allerede er blevet negativ
Hvad siger i tøser

Ud fra de tidligere debatter, der har været om emnet, så vil jeg sige, at din metode holder. - Altså først teste negativ, og så kan man regne det, hvis den senere bliver positiv.

Men har ikke selv erfaring med det,- kan bare huske et par andre tråde...

Anmeld

31. maj 2013

Kløver

Frk. Himmelblå skriver:

Ud fra de tidligere debatter, der har været om emnet, så vil jeg sige, at din metode holder. - Altså først teste negativ, og så kan man regne det, hvis den senere bliver positiv.

Men har ikke selv erfaring med det,- kan bare huske et par andre tråde...

Tak, var også min erfaring fra andre tråde, så håber jeg kan regne med det jeg skal ringe svar den 12 til gynækologen så vi ved det videre forløb, scanning eller igangsættelse af mens med opstart af hormoner

Anmeld

31. maj 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Hvad siger i tøser

tror godt du vil kunne regne med det men vent til test dag vil jeg sige

Anmeld

31. maj 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

tror godt du vil kunne regne med det men vent til test dag vil jeg sige

Testdagen ville jo normalt være 4+0 så vil ikke teste gør det, men ser om jeg lige kan klare de 2 ekstra dage, hvor jeg skal ringe svar til klinikken det var også om jeg kunne regne med svaret den 12 så jeg ikke tog medicin under en evt graviditet

Anmeld

31. maj 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Testdagen ville jo normalt være 4+0 så vil ikke teste gør det, men ser om jeg lige kan klare de 2 ekstra dage, hvor jeg skal ringe svar til klinikken det var også om jeg kunne regne med svaret den 12 så jeg ikke tog medicin under en evt graviditet

det var også det jeg mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.