Om ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. maj 2013

Papillon

Nu spørger jeg dumt, og I kan selvfølgelig ikke svare præcist på det, men kom gerne med et svar alligevel

Jeg har regelmæssig menstruation med cyklus på 28-29 dage. På 14. eller 15. dagen i min cyklus kan jeg mærke ægløsningen som niv i den ene side. Men kan jeg stole på, at jeg får ægløsning af de to grunde?

Jeg fik bare tanken, da jeg ville bestille graviditetstest over nettet, om jeg også skulle snuppe nogle ægløsningstest med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

esioul

Charliepar skriver:

Nu spørger jeg dumt, og I kan selvfølgelig ikke svare præcist på det, men kom gerne med et svar alligevel

Jeg har regelmæssig menstruation med cyklus på 28-29 dage. På 14. eller 15. dagen i min cyklus kan jeg mærke ægløsningen som niv i den ene side. Men kan jeg stole på, at jeg får ægløsning af de to grunde?

Jeg fik bare tanken, da jeg ville bestille graviditetstest over nettet, om jeg også skulle snuppe nogle ægløsningstest med..

Jeg vil prøve mig frem med ægløsningsteste for at fange den helt præcis

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Charliepar skriver:

Jeg tror, du kan regne med det. Men husk, at dine symptomer kan godt komme adskillige dage før den egentlige ægløsning finder sted.. Dvs. du kan i princippet mærke niv, som er kroppen der gør klar til at frigive æg, - og så finder æl først sted 3 dage senere.

Jeg selv har æl-symptomer meget, meget længere, end jeg har æl...

Så reglen med sex hver til hver anden dag er nok den sikreste "løsning", hvis man vil være sikker på at ramme rigtigt.

Men forsøg da med test, hvis du er nysgerrig. Men forbered dig på, de kan være drønirriterende og svære at tyde.. Jeg ville vælge clear blues dyre løsning, hvis det bare var for at tjekke, at du rent faktisk har æl. Så er du nemlig ikke det mindste i tvivl.

Anmeld

31. maj 2013

Papillon

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror, du kan regne med det. Men husk, at dine symptomer kan godt komme adskillige dage før den egentlige ægløsning finder sted.. Dvs. du kan i princippet mærke niv, som er kroppen der gør klar til at frigive æg, - og så finder æl først sted 3 dage senere.

Jeg selv har æl-symptomer meget, meget længere, end jeg har æl...

Så reglen med sex hver til hver anden dag er nok den sikreste "løsning", hvis man vil være sikker på at ramme rigtigt.

Men forsøg da med test, hvis du er nysgerrig. Men forbered dig på, de kan være drønirriterende og svære at tyde.. Jeg ville vælge clear blues dyre løsning, hvis det bare var for at tjekke, at du rent faktisk har æl. Så er du nemlig ikke det mindste i tvivl.

Så længe jeg kan regne med, at den rent faktisk finder sted, så er det ikke så vigtigt, hvornår det præcise tidspunkt er. Så bliver man sikkert bare frustreret over, at man ikke kan have det sjovt lige præcis der

Vi har typisk sex hver 2.-3. dag af lyst, så det burde kunne lade sig gøre, tænker jeg

Og tak for svaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.