Charliepar skriver:
Nu spørger jeg dumt, og I kan selvfølgelig ikke svare præcist på det, men kom gerne med et svar alligevel 
Jeg har regelmæssig menstruation med cyklus på 28-29 dage. På 14. eller 15. dagen i min cyklus kan jeg mærke ægløsningen som niv i den ene side. Men kan jeg stole på, at jeg får ægløsning af de to grunde?
Jeg fik bare tanken, da jeg ville bestille graviditetstest over nettet, om jeg også skulle snuppe nogle ægløsningstest med..
Jeg tror, du kan regne med det. Men husk, at dine symptomer kan godt komme adskillige dage før den egentlige ægløsning finder sted.. Dvs. du kan i princippet mærke niv, som er kroppen der gør klar til at frigive æg, - og så finder æl først sted 3 dage senere.
Jeg selv har æl-symptomer meget, meget længere, end jeg har æl...
Så reglen med sex hver til hver anden dag er nok den sikreste "løsning", hvis man vil være sikker på at ramme rigtigt.
Men forsøg da med test, hvis du er nysgerrig. Men forbered dig på, de kan være drønirriterende og svære at tyde.. Jeg ville vælge clear blues dyre løsning, hvis det bare var for at tjekke, at du rent faktisk har æl. Så er du nemlig ikke det mindste i tvivl.

Anmeld