Køb/salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har på nettet købt 3 sæt nattøj til mit barn(brugt) Nattøjet er fint men elastikken i bukserne er slap(meget slet ikke elastisk mere) og derfor ubrugelige.Det er selvfølgelig super ærgeligt, ikke det har kostet en formue.Men alligevel  ærgeligt sælger ikke har oplyst om dette.Skrev til sælger at pakken var kommet men at jeg syntes det var ærgeligt at vi ikke kunne bruge det.Hun tilbød at tage retur,hvilket er rigtigt pænt af hende.Men har aldrig prøvet dette før, så hvad med Porto osv ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Kidztown

Det er pisse ægerligt.

Og kan umiddelbart ikke komme med det rigtige svar på dit spørgsmål.

Men umiddelbart mener jeg hun skal betale portoen.

Men om det er sådan det forholder sig i virkeligheden ved jeg ikke.

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Kidztown skriver:

Det er pisse ægerligt.

Og kan umiddelbart ikke komme med det rigtige svar på dit spørgsmål.

Men umiddelbart mener jeg hun skal betale portoen.

Men om det er sådan det forholder sig i virkeligheden ved jeg ikke.

Det er nemlig rigtigt ærgeligt ��jeg ved nemlig heller ikke hvad det rigtige ville være.Tak for svar.

Anmeld

31. maj 2013

AlberteSophie

Jeg har lige fået en hvid heldragt med gevaldig store og mange pletter på ind at døren. Øv! 

Jeg har forsøgt at kontakte sælger da hun ikke Khader oplyst dette, men uden held

hun skal betale Porto da hun ikke har oplyst dig korrekt, efter min mening!

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Jeg har lige fået en hvid heldragt med gevaldig store og mange pletter på ind at døren. Øv! 

Jeg har forsøgt at kontakte sælger da hun ikke Khader oplyst dette, men uden held

hun skal betale Porto da hun ikke har oplyst dig korrekt, efter min mening!

Forstår ikke folk sælger sådan sager.Håber du får kontakt til sælger.Det er så ærgeligt når man modtaget tøj som har fejl der ikke er beskrevet. Tak for svar. Sælger har intet nævnt så ved ikke lige hvordan og ledes

Anmeld

31. maj 2013

AlberteSophie

Anonym skriver:

Forstår ikke folk sælger sådan sager.Håber du får kontakt til sælger.Det er så ærgeligt når man modtaget tøj som har fejl der ikke er beskrevet. Tak for svar. Sælger har intet nævnt så ved ikke lige hvordan og ledes

Hvad fræk og skriv at du regner med at hun overføre pris + Porto. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.