Det kender jeg godt, som jeg har fortælt mange gange, min søn sov såååå lidt dengang (og stadig sover han mindre end mange andre)
Men det har hjulpet det der, at man skulle lære dem, at der er forskel på nat og dag. Jeg husker, at jeg begyndt at skifte ham og så nogle ting i mørket. Jeg sagde ikke noget, jeg har kun snakket meget meget lavt og kun har sagt: shhhhhh, det er nat, vi skal sove, godnat. Self. har han ikke forstået noget, og han var vågen og klart til at hygge på alle tidspunkt om natten. Men faktisk gik ikke så lang tid, og han er begyndt at være lidt mere langsomt, når han vågnede. Jeg har ammet ham, så jeg har ammet og har tjekket, om han skulle skiftes. Jeg skiftede ham meget hurtigt, hvis det var nødvendigt. Jeg begyndte med det, da han var måske 3 måneder. Dan han var tre og halv eller 4, vågnede ham, har ammet og han har ligget sig til at sove igen næsten med det samme. Fra den tid, har han bare drejet sig og sov videre, efter han fik mælk. Senere, da jeg ikke længere ammede om natten og stadig, fik han lidt vand (han vågner stadig, der er ikke så meget mere jeg kan gøre

) men så går han tilbage til drømmeland meget hurtigt...
Jeg har læst meget om det på nettet og i en bog der hedder: "at sove igennem uden gråd". Jeg har den derhjemme, hvis du vil vente 4 uger, kan jeg sende den til dig
Anmeld