Kærestesorg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
8 svar
7 synes godt om
31. maj 2013

Anonym trådstarter

Kærestesorger er noget af det værste jeg kender til
har grædt hver dag i 5 dage, er bare drøn ulykkelig og kan slet ikke finde ro hiver mig selv i nakkehårene for ikke at kontakte ham, men av hvor gør det ondt!
Så har jeg mine tudedage som nu hvor alt bare er hårdt, og andre øjrblikke har jeg det ganske fint
Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Ligger bare grædefærdig i min seng!
Jeg gik fra ham og kam bare mærke at jeg glemmer hvor meget han sårede mig pga alt det savn her og han har det vidst bare fint, hører ihvertfald intet øvøvøv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

baby012

Ud og hyg dig med nogle veninder ! Hjem til forældre, eller hvad du nu lige Kan finde på .. For Guds skyld, IKKE bare lig derhjemme og vær ked ! 

Anmeld

31. maj 2013

Satans

Kram til dig

Den tur kender vi vist alle til, jeg gør ihvertfald .. 

Men det bliver bedre - inden længe kan du se det lyse i fremtiden, og han vil kun blive huske på det pis han bød dig 

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

venindvenindeUd og hyg dig med nogle veninder ! Hjem til forældre, eller hvad du nu lige Kan finde på .. For Guds skyld, IKKE bare lig derhjemme og vær ked ! 

De veninder der er faldet fra eller er en del af min fortid og mine forældre har meget at se til i weekenden..
Nej burde komme ud, er bare i så dårligt humør

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_vidunderlige_Thea skriver:

Kram til dig

Den tur kender vi vist alle til, jeg gør ihvertfald .. 

Men det bliver bedre - inden længe kan du se det lyse i fremtiden, og han vil kun blive huske på det pis han bød dig 

Glæder mig til jeg kan tænke sådan, for det her er godt nok ubehageligt

Anmeld

31. maj 2013

baby012

Anonym skriver:

De veninder der er faldet fra eller er en del af min fortid og mine forældre har meget at se til i weekenden..
Nej burde komme ud, er bare i så dårligt humør

Så ud og gå en LANG  tur, shop eller et eller andet det ligemeget hvad du laver, du skal bare ud !  

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Så ud og gå en LANG  tur, shop eller et eller andet det ligemeget hvad du laver, du skal bare ud !  

Ja må indrømme at jeg har lyst til at sove øv øv! Spørger nok mine forældre om ikke jeg kan komme hjem bare for at komme væk fra byen

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kærestesorger er noget af det værste jeg kender til
har grædt hver dag i 5 dage, er bare drøn ulykkelig og kan slet ikke finde ro hiver mig selv i nakkehårene for ikke at kontakte ham, men av hvor gør det ondt!
Så har jeg mine tudedage som nu hvor alt bare er hårdt, og andre øjrblikke har jeg det ganske fint
Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Ligger bare grædefærdig i min seng!
Jeg gik fra ham og kam bare mærke at jeg glemmer hvor meget han sårede mig pga alt det savn her og han har det vidst bare fint, hører ihvertfald intet øvøvøv!

Det bliver bedre og bedre! 

Og det mærkelige med kærestesorger er, at når man så er "kommet lidt videre", så fatter man slet ikke, hvorfor man var så ked af det...

Tiden er med dig.

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det bliver bedre og bedre! 

Og det mærkelige med kærestesorger er, at når man så er "kommet lidt videre", så fatter man slet ikke, hvorfor man var så ked af det...

Tiden er med dig.

hmm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.