Åh åh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. maj 2013

MMOGM

Åh for pokker altså!

D. 18/6 skal vi ned og kigge på Marcus' vuggestue, nu synes jeg altså det kommer tæt på  Han starter 1/7 og vil kun være 9,5mdr. Synes det er utrolig tidligt, men måske er det bare mig 

Tror både Marcus og jeg skal køres ind hihi 

God dag til alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

LSM

Mikkala91 skriver:

Åh for pokker altså!

D. 18/6 skal vi ned og kigge på Marcus' vuggestue, nu synes jeg altså det kommer tæt på  Han starter 1/7 og vil kun være 9,5mdr. Synes det er utrolig tidligt, men måske er det bare mig 

Tror både Marcus og jeg skal køres ind hihi 

God dag til alle 

Min søn var 9 måneder og 1 uge gammel da han startede her 1 maj han har bare klaret det så flot, der har ikke været noget overhovedet. 

Pædagogerne sagde også at det faktisk er en rigtig god alder at starte da de når de bliver et år er meget mere bevidste om at nu går mor eller far og der varer noget tid før de kommer igen hvilket gør dblodet bliver kede af det

Anmeld

31. maj 2013

MMOGM

LSM skriver:

Min søn var 9 måneder og 1 uge gammel da han startede her 1 maj han har bare klaret det så flot, der har ikke været noget overhovedet. 

Pædagogerne sagde også at det faktisk er en rigtig god alder at starte da de når de bliver et år er meget mere bevidste om at nu går mor eller far og der varer noget tid før de kommer igen hvilket gør dblodet bliver kede af det

Det er rart at hører 

Håber min søn reagere ligesom din, så ville jeg være en lettet mor hihi 

Anmeld

31. maj 2013

LSM

Mikkala91 skriver:

Det er rart at hører 

Håber min søn reagere ligesom din, så ville jeg være en lettet mor hihi 

Ja det gør hvertfald man har det bedre med at aflevere, når det er en glad dreng, men det kan jo stadig komme, men det er bare rart det ikke er i starten de er kede af det der kender man jo heller ikke selv pædagogerne særlig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.