Tiderlige veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
5 synes godt om
31. maj 2013

Anonym trådstarter

Hejsa skønne kvinder
Jeg har valgt af være anonym for har ikke lyst til af lægge min veninde til off. skue
Jeg har en tidligere bedste veninde son jeg var meget tæt på, lige for af fortælle hvorfor vi ikke har snakket sammen i 1½ år er hun har brugt mig i flere år som undskyldning for af komme ud og hygge sig med nogle fyre uden manden viste noget, så en dag blev det for meget for mig så jeg sagde af vi kunne stadig være bedste veninder men hun skulle ikke bruge mig som undskyldning mere så ringet hun 1 mrd sener og spurgte mig igen så jeg fortalte hende det igen så blev hun sur og har ikke snakket med hende siden men nu læste jeg på face i går af hendes lillebror er død og de begravet ham i går, fik det så dårligt og havde mest lyst til af skrive til hende men ved ikke helt for måske virker det forkert og har ellers hele tiden sagt af jeg skriver ikke til hende før hun er kommet med en undskyldning
Hvad gør jeg
Undskyld det blev så langt
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Janni.

Synes sagtens du kan kondelere uden at virke anmassende.

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hejsa skønne kvinder
Jeg har valgt af være anonym for har ikke lyst til af lægge min veninde til off. skue
Jeg har en tidligere bedste veninde son jeg var meget tæt på, lige for af fortælle hvorfor vi ikke har snakket sammen i 1½ år er hun har brugt mig i flere år som undskyldning for af komme ud og hygge sig med nogle fyre uden manden viste noget, så en dag blev det for meget for mig så jeg sagde af vi kunne stadig være bedste veninder men hun skulle ikke bruge mig som undskyldning mere så ringet hun 1 mrd sener og spurgte mig igen så jeg fortalte hende det igen så blev hun sur og har ikke snakket med hende siden men nu læste jeg på face i går af hendes lillebror er død og de begravet ham i går, fik det så dårligt og havde mest lyst til af skrive til hende men ved ikke helt for måske virker det forkert og har ellers hele tiden sagt af jeg skriver ikke til hende før hun er kommet med en undskyldning
Hvad gør jeg
Undskyld det blev så langt
Knus

Altså hvis du har hende på facebook, så er i vel ikke så uvenner at du ikke kan sige du er ked af det for hende.

Anmeld

31. maj 2013

Moma

Jeg ville helt klart kondolere og måske sende en lille buket med et kort, hvor du skriver, at du tænker på hende. Synes det er en anden alvorlig situation, når hun har mistet sin lillebror.

Anmeld

31. maj 2013

baby012

Jeg ville skrive.. Det kan du sagtens tillade dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.