Min dreng er begyndt at slå mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

Nessie

Laulund87 skriver:

Maria startede i december og det er først nu hun virkelig reagerer på det.. Jeg hader det for føler også jeg skælder en del ud..

Man bliver bare så ked af det, for det er jo ikke særlig sjovt at føle at man ikke laver andet end at skælde ud 

Og når man så oven i købet bliver slået eller sparket, så kommer frustrationen oveni, for det skal jo bare stoppes med det samme, og hvordan kringler man lige dén på en god måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Har, som du ved, ingen erfaringer, men tænker helt klart det er en reaktion på graviditeten og at i snart bliver 4 istedet for 3..
Har ingen gode råd søde , men ville lige give dig et kæmpe kram . <3

Jeg håber det bare er det, og at det snart går over, for det er ikke særlig rart at føle man ikke laver andet end at skælde ud, og så ind i mellem oven i købet blive slået eller sparket 

I går og her til morgen er det heldigvis gået fint, men man ved jo aldrig hvornår humøret vender igen

Tak for krammet, det varmede 

Anmeld

1. juni 2013

Nessie

LilleChelle skriver:

Jeg synes virkelig det er imponerende at de kan give udtryk for deres frustrationer i så tidlig en alder. 

Meget. Det værste er bare når man ikke helt ved hvad der plager dem. Det er nemmere når de kan tale, men det kan jo stadig være svært at sætte ord på, hvad de er kede af

Anmeld

2. juni 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Jeg håber det bare er det, og at det snart går over, for det er ikke særlig rart at føle man ikke laver andet end at skælde ud, og så ind i mellem oven i købet blive slået eller sparket 

I går og her til morgen er det heldigvis gået fint, men man ved jo aldrig hvornår humøret vender igen

Tak for krammet, det varmede 

Håber reaktionen er på vej retur, men det kan jo desværre som alt andet blusse op igen..

Anmeld

2. juni 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Håber reaktionen er på vej retur, men det kan jo desværre som alt andet blusse op igen..

Det er da i hvert fald gået bedre de sidste par dage, så det var nok bare fordi det lige pludselig gik op for ham at det altså er et rigtigt lille menneske der kommer ud, og ikke en dukke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.