Isabellas fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Mother-love

AlberteSophie skriver:

Dejligt! Sådan skal det også være (:

jeg glæder min utrolig meget til at fejre min datters første fødselsdag. Mere end hun gør 

Jeg kender det så godt og det bliver ikke bedre til næste år. Jeg kunne næsten ikke sove dagen op til hun blev 1 år. Og har heller ikke sovet andet end 3-4 timer i nat med opvågning flere gange. Har simpelthen haft sommerfugle i maven hahahaha. Total underligt. Men denne gang var det også bare så specielt fordi hun forstår så meget mere nu. 1 års fødselsdag er speciel fordi det er den første. Men synes klart 2 års fødselsdag har været noget ganske særligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Faith

michelledam skriver:

Jo altså i en anden tråd men du kan lige få det her også

Ih tusind tak!!!!

Anmeld

30. maj 2013

Mother-love

Faith skriver:

Ih tusind tak!!!!

Så lidt

Anmeld

30. maj 2013

AlberteSophie

michelledam skriver:

Jeg kender det så godt og det bliver ikke bedre til næste år. Jeg kunne næsten ikke sove dagen op til hun blev 1 år. Og har heller ikke sovet andet end 3-4 timer i nat med opvågning flere gange. Har simpelthen haft sommerfugle i maven hahahaha. Total underligt. Men denne gang var det også bare så specielt fordi hun forstår så meget mere nu. 1 års fødselsdag er speciel fordi det er den første. Men synes klart 2 års fødselsdag har været noget ganske særligt

HeheHebdjhe, er sikker på jeg får det som dig til den tid (;

der er 4 mdr til hun bliver 1, jeg går allerede og tænker gaver. 

Anmeld

30. maj 2013

Mother-love

AlberteSophie skriver:

HeheHebdjhe, er sikker på jeg får det som dig til den tid (;

der er 4 mdr til hun bliver 1, jeg går allerede og tænker gaver. 

Hehehe ja man tænker meget over det skal være specielt. Tro mig når du kommer til en uge før dagen så er du ved at være blæst helt af fordi man tænker og tænker og tænker hehe.
De små skal jo have det bedste

Anmeld

30. maj 2013

AlberteSophie

michelledam skriver:

Hehehe ja man tænker meget over det skal være specielt. Tro mig når du kommer til en uge før dagen så er du ved at være blæst helt af fordi man tænker og tænker og tænker hehe.
De små skal jo have det bedste

Hehe, ja og som et året er hun nok lidt ligeglad (:

Anmeld

31. maj 2013

Janni.

Dejlige billeder, tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.