Dårlige øre trods dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.598 visninger
12 svar
5 synes godt om
30. maj 2013

Sujan

Hej.

Vil lige høre om i har nogle erfaringer.. Kan ikke komme igennem til ørelæge før i morgen.

Min datter fik lagt dræn d. 7 maj.. Efter 7 dage flød det stadig fra øret så skulle have øredråber.. Det fik hun så i 10 dage. I de 10 dage flød det ikke fra ørerne... Dagen efter vi stoppede øredråberne flyder det igen og har nu gjort det i 4 dage. Og det bliver værre og værre.
Det er meget tykt og elastik agtigt...
Er jo godt det kommer ud... Men kan det være rigtigt at det skal flyde så meget.
Hendes ører er helt lukket til om morgenen. Renser det og smøre creme på så det ikke kan sætte sig helt fast...
Men i dag er DP også nødt til at rense i løbet af dagen fordi der er så meget...

Skal det være sådan???

Kan vel ikke være rigtigt at hun skal have øredråber hele tiden???

Håber nogle vil komme med deres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Pikku Myy

Sujan skriver:

Hej.

Vil lige høre om i har nogle erfaringer.. Kan ikke komme igennem til ørelæge før i morgen.

Min datter fik lagt dræn d. 7 maj.. Efter 7 dage flød det stadig fra øret så skulle have øredråber.. Det fik hun så i 10 dage. I de 10 dage flød det ikke fra ørerne... Dagen efter vi stoppede øredråberne flyder det igen og har nu gjort det i 4 dage. Og det bliver værre og værre.
Er jo godt det kommer ud... Men kan det være rigtigt at det skal flyde så meget.
Hendes ører er helt lukket til om morgenen. Renser det og smøre creme på så det ikke kan sætte sig helt fast...
Men i dag er DP også nødt til at rense i løbet af dagen fordi der er så meget...

Skal det være sådan???

Vi har ikke oplevet noget lignende hos min søn, så jeg ved det ærlig tal ikke, men er hun forkølet? For så kunne det være snotafløb, og så virker det jo efter hensigten.

Lugter det?

Anmeld

30. maj 2013

CaWi

Sujan skriver:

Hej.

Skal det være sådan???

Hos os virker dråberne efter hensigten.
Hans ører kan dog sagtens løbe igen efter blot en uge, hvis han er blevet lidt snottet.

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis

nogle skal have skyllet ører hver dag igennem længere tid.

I kan skylle øret med eddikevand, som i selv laver. http://www.ouh.dk/wm222302

Det er også let decinficerende så der bliver renset ud.
ved at nogle må skylle med det i op til 6 uger førend øreflådet stopper.

Anmeld

30. maj 2013

helle85

Sujan skriver:

Hej.

Skal det være sådan???

det kan værer at de øredråber ikke virker på hende denne gang. det har vi været udsat for en gang også vil de højt sansynligt give jer nogen andre eller give jer pencelin,

har hun fået vand i ørene for det kan også gøre det, hvis i har væet i svømme hallen eller hun har været i bad og fået meget vand i ørene

da vores drengs øre løb hver mdr fand vi ud af at det var fordi han fik vand i øret nå han var i bad og vi købte noget vandafvisne vat, og han gik også til svømmning med børnehaven hvor han både havde bade hætte og øre propper i og det gjorde det også, vores ørelæge havede bare ikke sagt at det kunne være derfor, så vi var helt til køge(bor på lolland) for at finde ud af det

Anmeld

31. maj 2013

Sujan

Pikku Myy skriver:

Vi har ikke oplevet noget lignende hos min søn, så jeg ved det ærlig tal ikke, men er hun forkølet? For så kunne det være snotafløb, og så virker det jo efter hensigten.

Lugter det?

Ja hun er snottet og ja det lugter...

Anmeld

31. maj 2013

Sujan

Nemesis skriver:

nogle skal have skyllet ører hver dag igennem længere tid.

I kan skylle øret med eddikevand, som i selv laver. http://www.ouh.dk/wm222302

Det er også let decinficerende så der bliver renset ud.
ved at nogle må skylle med det i op til 6 uger førend øreflådet stopper.

Det må jeg lige høre ørelægen om...

Tak for svar:-)

Anmeld

31. maj 2013

Sujan

helle85 skriver:

det kan værer at de øredråber ikke virker på hende denne gang. det har vi været udsat for en gang også vil de højt sansynligt give jer nogen andre eller give jer pencelin,

har hun fået vand i ørene for det kan også gøre det, hvis i har væet i svømme hallen eller hun har været i bad og fået meget vand i ørene

da vores drengs øre løb hver mdr fand vi ud af at det var fordi han fik vand i øret nå han var i bad og vi købte noget vandafvisne vat, og han gik også til svømmning med børnehaven hvor han både havde bade hætte og øre propper i og det gjorde det også, vores ørelæge havede bare ikke sagt at det kunne være derfor, så vi var helt til køge(bor på lolland) for at finde ud af det

Ja jeg må prøve at høre ørelægen hvad vi har af muligheder.. Bliver bare værre og værre og virker til hun begynder at have ondt.

Nej hun burde ikke have fået vand i ørerne.. Så skulle det værre kommet ind når hun får vasket hår

Anmeld

31. maj 2013

Pikku Myy

Sujan skriver:

Ja hun er snottet og ja det lugter...

Som jeg har forstået det, er det betændelse når det lugter. Måske din datter skal have noget atibiotika for at få det slået ned.

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

Orh kender det Alt for godt, har i fået tjekket om drænene virker?? Vi oplevede desværre eN gang hvor begge dræn faktisk ikke virkede hvor de var nødt til at gøre det om, men da det så var gjort var der ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.