thisted mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. maj 2013

Anonym trådstarter

hej er der nogle unge mødre herinde som bor i thisted området eller tæt på. som kunne tænke sig at mødes sammen med hver især vores børn??

mangler nogle at være sammen med som har børn . mit barn er 3,1 år.. - kunne være hyggeligt at mødes i kristiansgave evt.. heri byen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Misser1989

Anonym skriver:

hej er der nogle unge mødre herinde som bor i thisted området eller tæt på. som kunne tænke sig at mødes sammen med hver især vores børn??

mangler nogle at være sammen med som har børn . mit barn er 3,1 år.. - kunne være hyggeligt at mødes i kristiansgave evt.. heri byen??

Jeg er fra Thisted. Hundborg. Er 23 og har en søn der blev 3 år i april og en søn på 5 mdr.

Anmeld

30. maj 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg er fra Thisted Bor tæt på byen. Ved ikke om jeg er ung nok, men er 26 år og min søn er 2 år og 1 måned.

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

glemte helt at skrive hvor gammel jeg er 19år. - og mé pige 3år

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Skønt at høre at der er andre end mig herinde som bor ved/i Thisted 

Anmeld

30. maj 2013

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg bor i vesløs og har to drenge på 2,5 og 4,5 :-)

Anmeld

30. maj 2013

Bryndis

Bryndis skriver:

Jeg bor i vesløs og har to drenge på 2,5 og 4,5 :-)

Og jeg er 24 :-)

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Okay jeg er lidt yngre, men pyt da. 

Hvis man må spørge? Hvad laver i til daglig.. ??

jeg selv færdiggør min 9kl. skal så noget andet snart. Kan ikke skrive til jer hver især. Hvordan er det lige man gør det?

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

I må os hellere end gerne ansøge mig hvis ikke alle skal vide det herinde

Anmeld

30. maj 2013

Bryndis

Anonym skriver:

slåskalduOkay jeg er lidt yngre, men pyt da. 

Hvis man må spørge? Hvad laver i til daglig.. ??

jeg selv færdiggør min 9kl. skal så noget andet snart. Kan ikke skrive til jer hver især. Hvordan er det lige man gør det?

Enten skal du trykke citér indlæg eller gå ind på vores profil og trykke på skriv brev :-)
Men jeg arbejder som sosu hjælper på Vibedal :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.