Yes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
5 svar
5 synes godt om
30. maj 2013

1234rj

Var til skanning i dag, og har 10 rigtig fine æg (19,17,15mm) så på mandag skal de tages ud og onsdag skal de lægges oprevision er ovenud lykkeliog over at vi endelig er nået her til!:-) ved godt at søde siger at man ikke må sætte forventningerne for højt, men man kan jo næsten ikke lade vær... 

Synes dog godt nok t min krop er brugt efter alle de hormoner.. Har hedeture, svimmelhed, kvalme osv.. Men det er vel heldigvis snart overstået. Så hvis alt går som det skal kan vi se frem til et marts barn :-) det er så sindssygt at det er lige om lidt! :-) 

hvor lang tid gik der før jeres kroppe blev 'normale' igregenter hormombehandling? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

**Ønskebabyen

1234rj skriver:

Var til skanning i dag, og har 10 rigtig fine æg (19,17,15mm) så på mandag skal de tages ud og onsdag skal de lægges oprevision er ovenud lykkeliog over at vi endelig er nået her til!:-) ved godt at søde siger at man ikke må sætte forventningerne for højt, men man kan jo næsten ikke lade vær... 

Synes dog godt nok t min krop er brugt efter alle de hormoner.. Har hedeture, svimmelhed, kvalme osv.. Men det er vel heldigvis snart overstået. Så hvis alt går som det skal kan vi se frem til et marts barn :-) det er så sindssygt at det er lige om lidt! :-) 

hvor lang tid gik der før jeres kroppe blev 'normale' igregenter hormombehandling? 

Ej hvor dejligt!

Rigtig meget held og lykke på Mandag og Onsdag

Efter begge mine ICSI forsøg, var min krop først normal igen efter mens var overstået. (det lykkedes ikke i nogle af forsøgene af blive gravid)

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Jeg krydser så megt fingre. Jeg synes, der er rigtigt meget medmind i barnløshedsbehandlingsgruppen for tiden

Anmeld

30. maj 2013

1234rj

mange tak :-)

Anmeld

30. maj 2013

Nessie

Det er da et rigtigt fint antal, tillykke med det, og held og lykke 

Der går ige nogle uger inden alle hormonerne er ude af kroppen igen, men forhåbentlig bliver din krop først normal om meget lang tid 

Anmeld

30. maj 2013

1234rj

Nessie skriver:

Det er da et rigtigt fint antal, tillykke med det, og held og lykke 

Der går ige nogle uger inden alle hormonerne er ude af kroppen igen, men forhåbentlig bliver din krop først normal om meget lang tid 

Mange tak :-)

hehe ja, den må gerne vente 9 måneder ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.