nogen pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Maja88

louisevl skriver:

Sidder og er også igang med min bachelor Og jo det er den vertikale relation

Tak.. var heldigvis bare en overskrift jeg manglede.. hvor lang skal din være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

louisevl

Maja88 skriver:

Tak.. var heldigvis bare en overskrift jeg manglede.. hvor lang skal din være

Dejligt når det bare er en overskrift der mangler

25 sider, har skrevet 20 indtil videre og er igang med analysen, så det kommer vist til at passe meget fint

Hvad med din?

Anmeld

30. maj 2013

Maja88

louisevl skriver:

Dejligt når det bare er en overskrift der mangler

25 sider, har skrevet 20 indtil videre og er igang med analysen, så det kommer vist til at passe meget fint

Hvad med din?

må i ikke skrive mere?? jeg har 36 sider med indholdsfortegnelsen og manler konklusion...

vil du kun have en 3 sider vurdering??

Anmeld

30. maj 2013

louisevl

Maja88 skriver:

må i ikke skrive mere?? jeg har 36 sider med indholdsfortegnelsen og manler konklusion...

Skriver du alene?

Jeg skriver nemlig alene og så må vi kun have 25 sider....

mærkeligt, hvis der ikke er de samme regler

Anmeld

30. maj 2013

louisevl

Maja88 skriver:

Dette er hvad der står om det skriftlige produkt. Jeg går på seminariet i Aalborg.

Det skriftlige projekt må maksimalt have et omfang på 60000 (25 s.) for én studerende, 72000 (30 s.) for gruppe med to studerende, 84000 (35 s.) for 3 studerende og 96000 (40 s.) for gruppe med 4 studerende.

Anmeld

30. maj 2013

Maja88

Ved os må man have mellem 20-40 sider.. uanset om man er selv eller ej.. ved type 2 bachelor hedder det 15-30 sider..

Disse sider er side antal ikke talt i anslag

Anmeld

30. maj 2013

louisevl

Maja88 skriver:

Ved os må man have mellem 20-40 sider.. uanset om man er selv eller ej.. ved type 2 bachelor hedder det 15-30 sider..

Disse sider er side antal ikke talt i anslag

Troede slet ikke der var forskel, men det er der så

Anmeld

30. maj 2013

Maja88

louisevl skriver:

Troede slet ikke der var forskel, men det er der så

Ja kunne også se en anden som gik herinde.. der var forskel på linjefags pg pædagogik eksamen..

Nen er du færdig med analysen?? For du mangler jo både vurdering og konklusion.. 

Anmeld

30. maj 2013

louisevl

Maja88 skriver:

Ja kunne også se en anden som gik herinde.. der var forskel på linjefags pg pædagogik eksamen..

Nen er du færdig med analysen?? For du mangler jo både vurdering og konklusion.. 

Nej er ikke helt færdig endnu

Vurdering?

Efter analysen skal vi have perspektivering og handleforslag, men det skulle der gerne være plads til. Det er jo 5 sider i anslag jeg mangler

Anmeld

30. maj 2013

Maja88

louisevl skriver:

Nej er ikke helt færdig endnu

Vurdering?

Efter analysen skal vi have perspektivering og handleforslag, men det skulle der gerne være plads til. Det er jo 5 sider i anslag jeg mangler

Har du ikke en problemstilling som følger de taksonomiske niveauer??? En redegørende.. analyserende og vurderende?? Hvad med konklusion skal i ikke have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.