Hvad siger i ? Er den positiv eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
16 svar
3 synes godt om
30. maj 2013

Anonym trådstarter

Er den positiv, er gået 17 dage over tid og har indtil nu kun negative test undtaget imorges der kom denne - er den positiv ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Mum33

Ja 

Anmeld

30. maj 2013

tankai

Anonym skriver:

Er den positiv, er gået 17 dage over tid og har indtil nu kun negative test undtaget imorges der kom denne - er den positiv ?

Jeg synes den ser positiv ud 

Anmeld

30. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja den ser ret positiv ud 

Tillykke

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Ja 

Dejligt jeg kan endda se stregen uden briller

Anmeld

30. maj 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Ja da!! Tillykke!! 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Ja den ser ret positiv ud 

Tillykke

Tak

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Ja da!! Tillykke!! 

Taak

Anmeld

30. maj 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Ja den er positiv - men vildt den ikke er "mere" positiv efter 17 dage over tid. Måske du er en af de meget få, der først sent udskiller hcg i urinen, eller også har du haft æl meget sent i din mens.

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ja den er positiv - men vildt den ikke er "mere" positiv efter 17 dage over tid. Måske du er en af de meget få, der først sent udskiller hcg i urinen, eller også har du haft æl meget sent i din mens.

Dannede meget lidt hcg sidst jeg var gravid og kunne ikk teste positiv først på en blodprøve og der var jeg i uge 7-8 men det kan os være jeg har haft sent æl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.