Er den der mon? (Skyggestreg?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.830 visninger
12 svar
2 synes godt om
30. maj 2013

Papillon

Så kunne jeg altså ikke vente til fredag, og det skulle jeg da også lige have høvl for. For første gang har jeg taget en test, som jeg ikke ved, hvad fortæller. Jeg kan ikke finde ud af om, og jeg kan ane en streg eller om jeg bare er blevet kuk af ventetiden.

Den er taget på morgenurin dag 3+6 (såfremt jeg er gravid) og har ligget højst fem minutter, da jeg tog billedet. Testen er af mærket valmed, hvilket aldrig har givet mig falske resultater tidligere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er desværre negativ,men så længe du ikke bløder,er der håb inu. 

Anmeld

30. maj 2013

ønskebørn74

Kitkat92 skriver:

Så kunne jeg altså ikke vente til fredag, og det skulle jeg da også lige have høvl for. For første gang har jeg taget en test, som jeg ikke ved, hvad fortæller. Jeg kan ikke finde ud af om, og jeg kan ane en streg eller om jeg bare er blevet kuk af ventetiden.

Den er taget på morgenurin dag 3+6 (såfremt jeg er gravid) og har ligget højst fem minutter, da jeg tog billedet. Testen er af mærket valmed, hvilket aldrig har givet mig falske resultater tidligere.

Negativ.. 

Anmeld

30. maj 2013

Papillon

Tak Det er svært, når man har været i gang et stykke tid og egentlig bare synes, at NU skal den være der. Så er det godt med flere øjne.

Anmeld

30. maj 2013

Papillon

Ej, jeg tror, jeg er blevet helt kuk-kuk. Sidder med testen og kan altså se en streg, også i strakt arm  Den er svag, svag, svag, men jeg kan se den. Må vist se om mens kommer i morgen, ellers tager jeg en ny test lørdag. Årh hvor må den bare gerne være der nu! 

Anmeld

30. maj 2013

mommy1991

Kitkat92 skriver:

Den ser desværre meget negativ ud i mine øjne. Krydser for at den er der når du går over tid! 

Anmeld

30. maj 2013

nielsen80

Kitkat92 skriver:

Jeg kan med meget god vilje ane en MEGET svag streg, men synes ikke den er tydelig nok til at jeg vil sige positiv. Det kan være en skyggestreg m.m....

for en tydelig positiv test om et par dage.

Anmeld

31. maj 2013

Papillon

Har testet her til morgen med et andet mærke (det fra lidl), og den siger negativ!  Så må jeg hellere pakke bind i tasken og aldrig mere købe valmed, da jeg nu også har været udsat for deres ultra svage irriterende forvirrende skyggestreger. Øv, så ramte vi den anden side af et halvt års forsøg. Jeg følte mig ellers så overbevist om, at noget var anderledes denne gang.

Anmeld

1. juni 2013

Papillon

Jeg fandt lige det her billede af den samme test fra forleden dag. Er DET den berygtede skyggestreg? Er lidt i tvivl, da jeg aldrig har set en før. Jeg tog forresten dagen efter en test af andet mærke, der viste negativ og fik dagen efter det min mens.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2013

Mama3

Charliepar skriver:

Jeg fandt lige det her billede af den samme test fra forleden dag. Er DET den berygtede skyggestreg? Er lidt i tvivl, da jeg aldrig har set en før. Jeg tog forresten dagen efter en test af andet mærke, der viste negativ og fik dagen efter det min mens.

Hejsa jeg kan godt se stregen på det sidste billede må nok desværre sige at det ligner meget en skygge streg, jeg har oplevet det et par gange. Jeg ville prøve at vente et par dage og så ta en ny test. krydsede fingre her fra kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.