I dag er vores lille pige 5 uger og vi har i dag også været til 5ugers undersøgelse hvilket gik super.
Hun fik meget ros for at være en flot,sund og stærk pige.
Hun vejer nu 5kg og hun målte hende til 60cm men mente at hun havde fået målt lidt for langt. Ved fødslen var hun 53lang og vejede 3675. Så kun tager heldigvis fint på.

dejligt at vide når man fuldammer og til tider føler det er ved at køre helt af sporet..
Her hjemme går det fint. Det er lidt hårdt med en baby og to meget mor og far syge hunde

men det går heldigvis fint og vi hjælpes fint om tingene.
Ida er inde i en dum periode hvor hun kun sover 45-60min af gangen om dagen og er meget svær at få til at sove om aftenen så i øjeblikket er det nogle super hårde aftener med masser af gråd. Før kunne kun nemt sove 2-3timer om dagen også..

til gengæld går det bedre med maven og hun har været til zoneterapi to gange og hun får mylicon efter behov nu hvor før fik hun det ført hvert måltid

Jeg har ikke fået nogen mødregruppe endnu og min sundhedsplejske er blevet fyret så venter på de ringer omkring en ny

Billede 1 er fra dagen efter fødslen. De andre er nye også lige et billede af vores to andre barylere som ville ønske de kunne bruge ørepropper når Ida græder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld