Skylanders kage med Spyro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.300 visninger
18 svar
14 synes godt om
29. maj 2013

Gulbak

Min seneste kage til min søns 7 års fødselsdag. Han havde for længe siden bestilt en Skylanders kage med Spyro. Jeg havde lykkeligt glemt alt om det, indtil i onsdag hvor han mindede mig om det. Så fik mor ellers travlt, da kagen skulle bruges lørdag. Og hold op hvor det drillede. Halen knækkede af mindst 10 gange og nægtede at sidde fast. Vingerne drillede også, så jeg var meget glad da kagen endelig kom på bordet og Spyro havde både hale og vinger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Dorthe1986

Så flot! 

Anmeld

29. maj 2013

Alexander&Lærke

Mega sej, blev han ikke glad for den?

har du lavede en angy birt kage, som du måske har et billed af min søn vil nemlig gerne have en sådan en til sin 6 års fødselsdag. og ved ikke hvordan den kunne se ud. 

Anmeld

29. maj 2013

LinLin

Sej kage! Den ville min søn nok også gerne have til sin 7 års fødselsdag

Anmeld

29. maj 2013

Faith

Wow den er sej!

Mine drenge bliver 3 år her den 28. juni og jeg er meget interesseret i en kage med Cars tema. Er det noget du tror du kan lave?

Anmeld

29. maj 2013

MariaKyedDK

Gulbak skriver:

Min seneste kage til min søns 7 års fødselsdag. Han havde for længe siden bestilt en Skylanders kage med Spyro. Jeg havde lykkeligt glemt alt om det, indtil i onsdag hvor han mindede mig om det. Så fik mor ellers travlt, da kagen skulle bruges lørdag. Og hold op hvor det drillede. Halen knækkede af mindst 10 gange og nægtede at sidde fast. Vingerne drillede også, så jeg var meget glad da kagen endelig kom på bordet og Spyro havde både hale og vinger.

ej hvor er den flot  

Min søn vil blive lige så begestret Han er os vild med spyro og skylanderes i det hele taget han er 6 

Anmeld

29. maj 2013

Gulbak

Mange tak skal I have. Glemte at skrive at portalen er lavet af RKT.

Min søn ville sætte tænderne i Spyro 5 minutter efter kagen blev skåret. Jeg fik ham overtalt til at vente, så kan jeg nemlig genbruge "toppen" til de næste 2 hold gæster :-)

Anmeld

29. maj 2013

Gulbak

Faith skriver:

Wow den er sej!

Mine drenge bliver 3 år her den 28. juni og jeg er meget interesseret i en kage med Cars tema. Er det noget du tror du kan lave?

Hej

Jeg ville gerne hjælp men min datter har fødselsdag d. 27. juni og vi fejrer hende med 30 gæster d. 29. og de skal jo også have en kage..

Anmeld

29. maj 2013

Gulbak

Alexander&Lærke skriver:

Mega sej, blev han ikke glad for den?

har du lavede en angy birt kage, som du måske har et billed af min søn vil nemlig gerne have en sådan en til sin 6 års fødselsdag. og ved ikke hvordan den kunne se ud. 

Jo, han blev rigtig glad men han ville som skrevet rigtig gerne have spist ham lige med det samme.

Jeg har ikke lavet en Angry Birds kage. Prøv at søge på nettet, der finder jeg meget inspiration til mine kager.

Anmeld

29. maj 2013

Sesse89

WOW!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.