2 Styrtblødninger men baby lever stadig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
9 svar
2 synes godt om
29. maj 2013

Marks mor

Hej alle sammen

Jeg er ny her inde, men jeg sad på nettet og prøvede at finde noget om styrtblødninger under graviditet..

Jeg er 12 uger henne og har siden natten til søndag haft 2 styrt blødninger, af meget voldsom karakter. jeg er blevet skannet begge gange og min lille baby lever heldigvis stadige. MEN der er ingen der kan fortælle mig hvorfor jeg får disse blødninger. Jeg syntes det er meget psykisk hård da jeg hver gang tror at det er sket med min lille baby. Er der nogen her inde som har oplevet noget ligene? lægerne siger at det sker bare nogen gange under en graviditet, men har aldrig hørt om det før. er virkelig bekymret for min lille baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Kløver

Dejligt din spire er ok

Ligger de der hvor din mens normalt ville være kommet ? Nogle får mens selvom de er gravide og har en normal og sund graviditet alligevel

Anmeld

30. maj 2013

Marks mor

Maja84 skriver:

Dejligt din spire er ok

Ligger de der hvor din mens normalt ville være kommet ? Nogle får mens selvom de er gravide og har en normal og sund graviditet alligevel

Nej Gør de ikke, men var også så voldsomme at jeg måtte have drop og jern på sygehuset

Anmeld

30. maj 2013

Louise H.

Jeg tænker at du måske har haft sarte slimhinder? det havde jeg da jeg var gravid med min datter, blødte voldsomt da jeg var i uge 9.

Anmeld

30. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg styrtblødte da jeg var 10+6, de efterfølgende uger plet blødte jeg, til scanning viste det sig at jeg havde en lille "sø" af blod under livmoderen som er ufarligt.
Er Idag 21+2, baby har det fint.

Anmeld

30. maj 2013

Marks mor

jeg har heldigvis ikke blødt siden mandag aften!! skal til scanning igen på tirsdag! så håber jeg bare baby stadig har det godt

Tak for tilbage meldingerne det hjælper lidt på bekymringen at høre andre også har oplevet det og kommet igennem med et positivt resultat

Anmeld

30. maj 2013

l.kjoeller

Marks mor skriver:

jeg har heldigvis ikke blødt siden mandag aften!! skal til scanning igen på tirsdag! så håber jeg bare baby stadig har det godt

Tak for tilbage meldingerne det hjælper lidt på bekymringen at høre andre også har oplevet det og kommet igennem med et positivt resultat

bare lige en til dig. det er ikke sjovt at gå at bekymre sig om graviditeten hele tiden. håber alt glider glat fra nu af

Anmeld

30. maj 2013

Marks mor

l.kjoeller skriver:

bare lige en til dig. det er ikke sjovt at gå at bekymre sig om graviditeten hele tiden. håber alt glider glat fra nu af

Mange tak Nej og det er en ønske graviditet, vi har prøvet i over et år før det lykkes... så håber også det ender godt

Anmeld

30. maj 2013

l.kjoeller

Marks mor skriver:

Mange tak Nej og det er en ønske graviditet, vi har prøvet i over et år før det lykkes... så håber også det ender godt

jeg måtte vente til uge 17 med at vide om det var en sund baby i min mave, og måtte igennem langt behandlingsforløb så kan sagtens følge dig. men når du er så langt henne tror jeg bestemt det får en happy ending

Anmeld

30. maj 2013

Kløver

Marks mor skriver:

Nej Gør de ikke, men var også så voldsomme at jeg måtte have drop og jern på sygehuset

Lyder vildt, godt baby er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.