Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen
Jeg er ny her inde, men jeg sad på nettet og prøvede at finde noget om styrtblødninger under graviditet..
Jeg er 12 uger henne og har siden natten til søndag haft 2 styrt blødninger, af meget voldsom karakter. jeg er blevet skannet begge gange og min lille baby lever heldigvis stadige. MEN der er ingen der kan fortælle mig hvorfor jeg får disse blødninger. Jeg syntes det er meget psykisk hård da jeg hver gang tror at det er sket med min lille baby. Er der nogen her inde som har oplevet noget ligene? lægerne siger at det sker bare nogen gange under en graviditet, men har aldrig hørt om det før. er virkelig bekymret for min lille baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Dejligt din spire er okLigger de der hvor din mens normalt ville være kommet ? Nogle får mens selvom de er gravide og har en normal og sund graviditet alligevel
Dejligt din spire er okLigger de der hvor din mens normalt ville være kommet ? Nogle får mens selvom de er gravide og har en normal og sund graviditet alligevel
Nej Gør de ikke, men var også så voldsomme at jeg måtte have drop og jern på sygehuset
jeg har heldigvis ikke blødt siden mandag aften!! skal til scanning igen på tirsdag! så håber jeg bare baby stadig har det godt
Tak for tilbage meldingerne det hjælper lidt på bekymringen at høre andre også har oplevet det og kommet igennem med et positivt resultat
Marks mor skriver: jeg har heldigvis ikke blødt siden mandag aften!! skal til scanning igen på tirsdag! så håber jeg bare baby stadig har det godt Tak for tilbage meldingerne det hjælper lidt på bekymringen at høre andre også har oplevet det og kommet igennem med et positivt resultat
l.kjoeller skriver: bare lige en til dig. det er ikke sjovt at gå at bekymre sig om graviditeten hele tiden. håber alt glider glat fra nu af
bare lige en til dig. det er ikke sjovt at gå at bekymre sig om graviditeten hele tiden. håber alt glider glat fra nu af
Mange tak Nej og det er en ønske graviditet, vi har prøvet i over et år før det lykkes... så håber også det ender godt
Marks mor skriver: Mange tak Nej og det er en ønske graviditet, vi har prøvet i over et år før det lykkes... så håber også det ender godt
Marks mor skriver: Nej Gør de ikke, men var også så voldsomme at jeg måtte have drop og jern på sygehuset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128