Jer der først kunne teste sent ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hvornår kunne i som testede sent, teste positiv ?? Jeg sidder her på 45 dagen, og er aldrig gået længere end til dag 35, og har nogle symptomer, men bliver altså ved med at teste negativt..

jeg fandt først ud af jeg var gravid da jeg var 9+3 uger henne ca,  kom til scanning 2 dage efter læge da jeg stadig havde min menstration, men var blevet vildt dårligt, vi troede det var madforgifting  blev så testet bare for en sikkerhedsskyld, og vidste sig at jeg var gravid, og til scanning yderligere vidste sig at være 2 blybber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Henriette_Elias

Anonym skriver:

Hvornår kunne i som testede sent, teste positiv ?? Jeg sidder her på 45 dagen, og er aldrig gået længere end til dag 35, og har nogle symptomer, men bliver altså ved med at teste negativt..

Min søn som er født for 2 1/2 år siden kunne jeg først se på en test da jeg var mellem 2 og 3 mdr henne. Selv lægerne testede mig negativt et par gange hvor jeg faktisk burde ha været positiv. Det er normalt ved nogen da nogen danner et bestemt stof i kroppen langsommere end andre som er det stof der påvirker på en graviditetstest .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.